miercuri, 28 aprilie 2021

Programul „Hai cu starea de bine în școli!”

Scriu despre starea de bine în școală din 2014, am format câteva sute de profesori pe această temă, am scris o carte pe acest subiect care va apărea în curând, dar cel mai mult mă bucură faptul că școlile cu care am lucrat până acum, precum și cele cu care voi lucra în mai, vor iniția, la propunerea mea, 𝑝𝑟𝑖𝑚𝑢𝑙 𝑝𝑟𝑜𝑔𝑟𝑎𝑚 𝑑𝑖𝑛 𝑅𝑜𝑚𝑎̂𝑛𝑖𝑎 ❤️ prin care starea de bine este adusă în sistemul de învățământ public. Se numește ca și cartea „𝐇𝐚𝐢 𝐜𝐮 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐝𝐞 𝐛𝐢𝐧𝐞 𝐢̂𝐧 𝐬̦𝐜𝐨𝐚𝐥𝐚̆!” și îi voi ajuta gratis pe profesorii din școlile respective, care au parcurs webinarul de formare cu mine, atât cât îmi permite timpul, să facă un audit local (am deja 2 modele de chestionare, unul pentru profesori și altul pentru elevi și voi scrie și o metodologie), să dezvolte și să implementeze programul. 

 
Sigur că mi-ar plăcea să vină alături de mine diverși donatori, care să susțină acest program, încă îi aștept, pentru că aș fi fericită să îl duc și în comunitățile dezvantajate, unde este atâta nevoie. 
 
Bună dimineața din grădina cu lalele în ploaie, iată un soi vechi, roșu clasic, care rezistă de zeci de ani! Gând bun!🌿

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu