foto credits:Alastair Magnaldo |
De urmărit un studiu care va fi prezentat săptămâna
viitoare la cel de-al doilea World Innovation Summit for Health (WISH),
elaborat de prof. Darzi, fost ministru al sănătății în Marea Britanie, și prof. Layard de la
The London School of Economics.
Conform The Telegraph, autorii recomandă ca,
pe toată perioada școlarității, fiecare
copil să beneficieze de o așa - numită ”oră
de fericire” pe săptămână, în care să discute despre emoțiile sale, să își
stabilească scopuri pozitive și să învețe cum să facă față presiunilor de
fiecare zi, inclusiv acelora care vin din social media.
Școlile ar trebui să
iasă din modelul de ”fabrici pentru examene” și să fie mult mai mult interesate
de dezvoltarea emoțională și spirituală a copiilor. Autorii consideră, de asemenea,
că orele de formare a abilităților de viață ar trebui să aibă aceeași pondere
în curriculum ca și orele de formare a abilităților de bază – citit, scris și
socotit.
Interesul tot mai mare pentru asigurarea la școală a stării
de bine a copilului vine ca urmare a unor statistici îngrijorătoare, care
înregistrează triplarea sesiunilor de consiliere necesară pentru a înlătura
stresul examenelor și faptul că, în prezent, 1 din 10 copii englezi suferă de
anxietate și depresie.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu