Foto din arhiva personală |
O amintire apărută azi pe pagina de Facebook e prilej de făcut o mică socoteală: după 18 ani, metodele de dezvoltare a gândirii critice au ajuns în programele școlare noi de clasa a III-a (în vigoare în acest an școlar) și clasa a IV-a ( an școlar 2016-2017).
Postarea avea următorul text:
”Fotografie-document, cu drag!
Pentru cei care care cred în puterea gândirii critice, vorbesc/scriu despre sau utilizează la clasă/ în cursuri de formare metodele și tehnicile activ-participative introduse în România prin programul Reading and Writing for Critical Thinking: diagrama Venn, turul galeriei, cubul, jurnalul cu dublă intrare, SINELG, stiu/ vreau să stiu/am învățat, dezbaterea, lectura cu predicții, scrierea creativă etc.
Echipa care acum 16 ani, la Balaton, Ungaria, a planificat implementarea proiectului în România
Pentru cei care care cred în puterea gândirii critice, vorbesc/scriu despre sau utilizează la clasă/ în cursuri de formare metodele și tehnicile activ-participative introduse în România prin programul Reading and Writing for Critical Thinking: diagrama Venn, turul galeriei, cubul, jurnalul cu dublă intrare, SINELG, stiu/ vreau să stiu/am învățat, dezbaterea, lectura cu predicții, scrierea creativă etc.
Echipa care acum 16 ani, la Balaton, Ungaria, a planificat implementarea proiectului în România
( jos, de la stanga la dreapta:
Anca Tîrcă, Odette Zaiț, Florina Oțet, Sudia Paloma, Doina Olga
Stefanescu și Gyongyver Darvasi; in picioare: Reka Demeter și Charles
Temple, coordonatorul programului.”
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu