În premieră la noi, excelent
organizat, cu vorbitori de marcă. Și o temă care ar trebui să ne preocupe mai
mult - calitatea spațiului educațional, ce înseamnă un mediu bun de învățare (acustică, lumină naturală, spații deschise, ideea de comunitate și de a fi
împreună, flexibilitate și potențial de reutilizare), povești de succes de la noi și de prin
lume, spuse chiar de autorii lor ( de ex., arhitectul care a proiectat vestitele
școli fără pereți Verstas din Finlanda), cum lucrează împreună (la alții!) arhitecții
și directorii de școli pentru a crea spații care încurajează colaborarea și învățarea
bazată pe proiect și investigație, cum o școală trebuie să-și regândească
periodic spațiul (și nu numai) pentru a ține pasul cu schimbarea modului în
care învață copiii. Și regretul, personal, că multe dintre școlile noastre de
stat sunt încă foarte departe de tot ce s-a arătat și de tot ce s-a vorbit. Prima ediție a ”Building
Education Bucharest International Forum privind calitatea spaţiului educational”,
3 martie 2016, București.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu