Când
vorbim de asigurarea stării de bine a elevilor în școli, ne gândim la
câteva domenii principale de acțiune. De exemplu, Ministerul educației
din Australia, care are o experiență semnificativă în acest sens și
politici educaționale specifice, se focalizează pe următoarele 4
domenii:
1. Cognitiv: dezvoltarea de abilități și deprinderi precum gândire critică, rezolvare de probleme, creativitate, flexibilitate și inovare.
2. Emoțional: a învăța despre emoții, a le înțelege și a le face față.
3. Social: dezvoltarea de relații cu alte persoane, a colaborării, comunicării, sentimentului de apartenență.
4. Fizic: dezvoltarea corpului, prin activitate fizică, obiceiuri de viață sănătoasă - somn, alimentație etc.
1. Cognitiv: dezvoltarea de abilități și deprinderi precum gândire critică, rezolvare de probleme, creativitate, flexibilitate și inovare.
2. Emoțional: a învăța despre emoții, a le înțelege și a le face față.
3. Social: dezvoltarea de relații cu alte persoane, a colaborării, comunicării, sentimentului de apartenență.
4. Fizic: dezvoltarea corpului, prin activitate fizică, obiceiuri de viață sănătoasă - somn, alimentație etc.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu