Modelul PERMA al stării de bine, pe care îl folosesc și eu în workshopul/ cursul „ Hai cu starea de bine în școală”, este o teorie creată de psihologul Martin Speligman, care consideră că există 5 elemente esențiale pentru well-being:
P - positive emotions - emoțiile pozitive
E - engagement - implicarea
R - positive relationships - relațiile pozitive
M - meaning - semnificația
A - accomplishment – reușitele
Dacă ne concentrăm pe aceste 5 elemente, avem șansa să înflorim și să ducem o viață fericită.
(M. Speligman - ”Flourish: A Visionary New Understanding of Happiness and Well-being”, 2012)
Descrierea detaliată a acestui model se regăsește în workshopul/ cursul prezentat mai jos:
Workshop/ curs „Starea de bine/ well-being în școală”
Descrierea detaliată a acestui model se regăsește în workshopul/ cursul prezentat mai jos:
Workshop/ curs „Starea de bine/ well-being în școală”
Durata: 6/12/18 ore
Grup țintă: cadre didactice,
directori, părinți
Conținuturi: starea de
bine – definiții, schimbări necesare, proiecte de schimbare
Metodologie: sesiuni
interactive, scurtă prezentare a
conceptului, lucru pe grupe, aplicații practice, feedback de la colegi și formator, autoevaluare și
evaluare
Mai multe informații despre livrarea cursului la tel. 0722 661 940.
Iată-l și pe Speligman vorbind despre formula sa de well-being, într-un clip din 2012:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu