Programe, cursuri si consultanță
Colaborez cu instituții publice
și private, naționale și internaționale, cu mediul de business, mediul ONG, părinți etc. în următoarele domenii: management
de proiect, management educațional, training și dezvoltarea resurselor umane (pe teme precum starea de bine, evaluare, metode interactive, IBP, școală și comunitate, mediul fizic școlar,
relația cu părinții etc.) realizarea de studii și analize, consiliere, consultanță și coaching, susținerea/
facilitarea de prezentări publice, întâlniri, conferințe și ateliere pe diverse teme de
educație.
Oferta de ateliere/ cursuri pe teme de educație (orice ofertă poate fi adaptată în funcție de context):
1. Curs online „ Starea de bine în școală”
Durata: 2/3/4 ore
Grup țintă: profesori din grădinițe, școli și licee/ directori, angajați CJRAE, ISJ, CCD etc.
Conținuturi: ce este starea de bine, starea de bine a profesorilor, starea de bine a elevilor, starea de bine a părinților; cum aducem starea de bine în școală, idei de activități și proiecte. Modelul STAR.
Metodologie: sesiuni interactive, prezentarea conținuturilor, feedback de la colegi și formator, autoevaluare și
evaluare.
2. Curs online „Prevenirea și reducerea abandonului școlar prin creșterea stării de bine în școală”
Durata: 2/3/4 ore
Grup țintă: profesori școli din PNRAȘ, din licee/ directori, angajați CJRAE, ISJ, CCD etc.
Conținuturi: cauze ale abandonului școlar, ÎDR, intervenții pentru reducerea abandonului școlar, cum aducem starea de bine în cancelarie, starea de bine a părinților; cum aducem starea de bine în școală, idei de activități și proiecte. Modelul STAR.
Metodologie: sesiuni interactive, prezentarea conținuturilor, feedback de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare.
3. Curs online „Starea de bine a profesorului”Durata: 1/2/ore
Grup țintă: profesori din grădinițe, școli și licee/ directori, angajați CJRAE, ISJ, CCD etc.
Conținuturi: statutul profesorului, studii privind burnout-ul, ce este starea de bine, modelul PERMA, modelul STAR, obstacole și factori de risc, responsabilitate individuală și colectivă, tipuri de intervenții, ce facem cu burnout-ul, planul personal, rolul directorului, strategii de a aduce starea de bine în cancelarie.
Metodologie: sesiuni interactive, prezentarea conținuturilor, feedback de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare
4. Curs online „Rolul directorului în aducerea stării de bine în școală”Durata: 2 ore
Grup țintă: directori de grădinițe, școli și licee/ directori, angajați CJRAE, ISJ, CCD etc.
Conținuturi: ce este starea de bine, starea de bine a profesorilor, starea de bine a elevilor, starea de bine a părinților; cum aducem starea de bine în școală -rolul directorului, manager și leader, idei de activități și proiecte.
Metodologie: sesiuni interactive, prezentarea conținuturilor, feedback de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare
5. Curs online Ora de fericire la școală - cu Andreea Puiu, doctorand pedagogia fericirii
Durata: 1/1,5 ore
Grup țintă: profesori din școli și licee/ directori
Conținuturi:ce
este fericirea la școală, un curriculum al orei de fericire, bune practici din alte țări
Metodologie: sesiuni interactive, prezentarea conținuturilor, feedback de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare.
6. Curs online „Strategia școlii”
Durata: 1,5/ 2 ore
Grup țintă: profesori din școli și licee/ directori/ inspectori
Conținuturi:ce
este strategia școlii, etape în elaborare, misiunea, viziunea, țintele strategice, opțiuni, operaționalizare și implementarea strategiei.
Metodologie: sesiuni interactive, prezentări ale conținuturilor, feedback de la colegi și formator, autoevaluare și
evaluare.
7. Curs online „ Fă rai din ce ai - management și leadership de școală de sec 21”
Durata: 1,5 ore/ 2/ 3 ore
Grup țintă: profesori din școli și licee/ directori/ inspectori/ CCD-uri
Conținuturi: de ce transformare, cine transformă, cum transformăm școala, etape, mecanisme, tipuri de activități.
Metodologie: sesiuni interactive, prezentarea conținuturilor, feedback de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare.
8. Curs online „Învățarea bazată pe proiect”
Durata: 1,5 - 2 ore
Grup țintă: profesori din grădinițe,
școli, licee; activiști ONG
Conținuturi: ce este ÎBP, proiect vs.
ÎBP, beneficii ale ÎBP, structura unui proiect, modele de proiecte
Metodologie: sesiuni interactive, prezentarea conținuturilor, feedback de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare.
9. Curs de formare „Evaluarea prietenoasă la nivelul școlii”
Durata: 4 ore față în față/ 2 ore online
Grup țintă: profesori din grădinițe,
școli, licee, directori, inspectori
Conținuturi: tendințe actuale privind evaluarea, evaluarea elevilor, evaluarea profesorilor, evaluarea școlii, tehnici și metode de evaluare prietenoasă
Metodologie: warm-ups, exerciții de
intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare a conceptului, lucru pe grupe, aplicații
practice, feedback de la colegi și
formator, autoevaluare și evaluare.
10. Curs online „Părinții și școala”
Durata: 1,5/ 2 ore online
Grup țintă: profesori, directori de școli, părinți
Conținuturi: ședințe interactive cu părinții, cum sunt părinții implicați în
luarea deciziilor, cum să ai un CRP eficient, modalități de comunicare și consultare, școala prietenoasă cu părinții.
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă
prezentare a temei, lucru pe grupe, aplicații
practice, feedback de la colegi și
formator, autoevaluare și evaluare
11. Curs online „Învățarea în natură/ Outdoor education”
Durata: 2 ore
Grup țintă: educatoare, profesori, directori de școli, ONG-uri
Conținuturi: de ce educație în natură/ outdoor, tipuri de activități și bune practici de la noi și de la alții, clase în aer liber - cum le amenajăm, exemple de succes.
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă
prezentare a temei, lucru pe grupe, aplicații
practice, feedback de la colegi și
formator, autoevaluare și evaluare
12. Curs online „Învățarea în sec. XXI”
Durata: 2 ore
Grup țintă: profesori, directori de școli, părinți, inspectori
Conținuturi: rolul tehnologiilor, noi tipuri de școli, noi generații, noi roluri ale profesorilor, ce ar trebui făcut.
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă
prezentare a temei, lucru pe grupe, aplicații
practice, feedback de la colegi și
formator, autoevaluare și evaluare
13. Curs online „Managementul clasei și bune practici de incluziune”
Durata: 2 ore
Grup țintă: profesori, directori de școli, inspectori
Conținuturi: ce înseamnă un bun management al clasei, rolul de manager al profesorului, incluziune pentru fiecare, împreună și cu stare de bine
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă
prezentare a temei, lucru pe grupe, aplicații
practice, feedback de la colegi și
formator, autoevaluare și evaluare
14. Curs „Lectură și scriere pentru
dezvoltarea gândirii critice a elevilor”
Durata: 6 ore
Grup țintă: profesori din școli și licee
Conținuturi: cadrul unei lecții în
care se dezvoltă gândirea critic/ERR, ce este GC, metode și tehnici pentru
dezvoltarea GC
Metodologie: sesiuni interactive, scurtă
prezentare a conceptului, metoda
lecturii predictive, scrierea creativă, metoda scaunul autorului, lucru individual
și pe grupe, aplicații practice, feedback de la colegi și formator, autoevaluare și
evaluare.
15. Curs „Management și leadership participativ”
Durata: 2 ore online/ 4 ore față în față
Grup țintă: directori de școli,
responsabili comisii metodice, inspectori etc.
Conținuturi: conducere prin consultare
și implicare, vocea elevilor, distributed leadership, participarea părinților
la luarea deciziilor
Metodologie: warm-ups, exerciții de
intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare a conceptului, lucru pe grupe, aplicații
practice, feedback de la colegi și
formator, autoevaluare și evaluare.
16. Curs de formare „Cum să
îți reinventezi școala”
Durata: 2/6 /12 ore
Grup țintă: directori de
școli, responsabili comisii metodice
Conținuturi: exemple de mecanisme, structuri și tipuri de activități
care transformă/ schimbă o școală, o cancelarie altfel, clase flexibile,
comunicarea internă, evaluarea internă etc.
Metodologie: warm-ups,
exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare a conceptului, lucru pe grupe, aplicații
practice, feedback de la colegi și
formator, autoevaluare și evaluare
5
17. Curs de formare „Școală și comunitate”
Durata: 2/ 6/12/18 ore
Grup țintă: profesori, directori
de școli, părinți
Conținuturi: școala către
comunitate, școala ca o comunitate, învățare prin servicii în beneficiul comunității,
proiecte de acțiune civică în comunitate
Metodologie: warm-ups,
exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare a conceptului, lucru pe grupe, aplicații
practice, feedback de la colegi și
formator, autoevaluare și evaluare
18. Workshop „Analiza nevoilor de formare”
Durata: 2 ore
Grup țintă: profesori, directori de școli
Conținuturi: nevoie de ANF într-o școală, instrumente de analiză
Metodologie: lucru pe grupe pentru analiză SWOT, aplicare chestionare, identificare nevoi
19. Curs de formare „O
școală prietenoasă”
Durata: 2/4/6/12 ore
Grup țintă: profesori, directori de școli
Conținuturi: o școală prietenoasă cu copiii/ părinții/ profesorii/ comunitatea
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă
prezentare a temei, lucru pe grupe, aplicații
practice, feedback de la colegi și
formator, autoevaluare și evaluare
20. Workshop „Cum să
faci din spațiul școlii unul prietenos”
Durata: 2 ore
Grup țintă: profesori, directori de școli
Conținuturi: spațiul - al 3-lea profesor, intervenții artistice participative în
spațiul școlii
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă
prezentare a temei, lucru pe grupe, aplicații
practice, feedback de la colegi și
formator, autoevaluare și evaluare
21. Workshop: „Educație
cu bucurie”
Durata: 1,5/ 2 ore
Grup țintă: profesori, directori de școli
Conținuturi: ce înseamnă „educație cu bucurie”; ce schimbăm în clasă/ școală
pentru a face „educație cu bucurie”(spațiu, metode, relații etc.)
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive,
scurtă prezentare a temei, lucru pe
grupe, aplicații practice, feedback de
la colegi și formator, autoevaluare și evaluare
22. Curs
„Învățarea prin servicii în beneficiul
comunității”
Durata: 1,5/ 2 ore
Grup țintă: profesori, directori
Conținuturi: școală și comunitate, definiții SL, etape în service learning, rolul
profesorului, tipuri de activități, design de proiecte SL
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive,
scurtă prezentare a temei, lucru pe
grupe, aplicații practice, feedback de
la colegi și formator, autoevaluare și evaluare
23. Workshop „Metode
moderne de evaluare”
Durata: 3/6 ore
Grup țintă: profesori
Conținuturi: curriculum și evaluare, portofoliul elevului, autoevaluare, interevaluare, evaluarea
unui proiect (produs și proces), evaluarea lucrului pe grupe mici, descriptori de
performanță.
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive,
scurtă prezentare a temei, lucru pe
grupe, aplicații practice, feedback de
la colegi și formator, autoevaluare și evaluare
24. Workshop/ curs „Educație
pentru cetățenie democratică ”
Durata: 1,5/2/6 ore
Grup țintă: profesori
Conținuturi: definiție, triunghiul cunoștințe – deprinderi-atitudini, ECD în
școală – mecanisme, structuri, tipuri de activități, proiecte
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive,
scurtă prezentare a temei, lucru pe
grupe, aplicații practice, feedback de
la colegi și formator, autoevaluare și evaluare.
25. Workshop „Leadership
de școală în sec.21 ”
Durata: 1/2/6 ore
Grup țintă: directori, responsabili comisii
Conținuturi: școala în sec. 21, profilul directorului modern, formarea echipelor, scop comun,
director pentru millenials, action plan de ameliorare
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive,
scurtă prezentare a temei, lucru pe
grupe, aplicații practice, feedback de
la colegi și formator, autoevaluare și evaluare
26. Workshop „Educație
pentru drepturile omului”
Durata: 1, 5/2/ 6 ore
Grup țintă: profesori, elevi
Conținuturi: definiție EDO, cunoașterea drepturiloe, drepturi și
responsabilități, model de lecție- țara imaginară
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive,
scurtă prezentare a temei, lucru pe
grupe, aplicații practice, feedback de
la colegi și formator, autoevaluare și evaluare.
27. Curs
„Scriere creativă și reflexivă”
Durata: 6 ore
Grup țintă: profesori, elevi
Conținuturi: etapele scrierii, metode de scriere creativă și reflexivă-eseul de
5 minute, termeni cheie, scrierea pe bază de imagini, jurnalul reflexive; cum
evaluăm scrierea creativă; cum prezentăm scrierea unui public ( scaunul
autorului, revista școlii etc.)
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive,
scurtă prezentare a temei, lucru pe
grupe, aplicații practice, feedback de
la colegi și formator, autoevaluare și evaluare
28. Curs
„Managementul activităților
extraclasă”
Durata: 1, 5/2/4 ore
Grup țintă: profesori, directori
Conținuturi: analiza de nevoi/ ce activități extraclasă organizăm, planificare-organizare-implementare-evaluare,
implicarea elevilor/ scara
participării, criterii de success,
design de activități extraclasă
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive,
scurtă prezentare a temei, lucru pe
grupe, aplicații practice, feedback de
la colegi și formator, autoevaluare și evaluare
29. Workshop „Cum
scriem un proiect pentru finanțare?”
Durata: 2/6 ore
Grup țintă: profesori, directori, ONG-uri
Conținuturi: structura proiectului, ciclul proiectului, tipuri de proiecte,
firul roșu – scop, obiective, activități, rezultate, impact, evaluare; design
de proiecte
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive,
scurtă prezentare a temei, lucru pe
grupe, aplicații practice, feedback de
la colegi și formator, autoevaluare și evaluare
30. Curs online ”Pedagogia Reggio Emilia”
Durata: 2/4 ore
Grup țintă: educatoare, învățători, inspectori
Conținuturi: locația li istoricul, cele 100 de limbaje ale copiilor, elemente ale pedagogiei RE, spațiul grădiniței, tipuri de activități, documentarea, relaționarea, orașul și copiii; fotografii de la fața locului, videos din grădinițe.
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare a temei, lucru pe grupe, aplicații practice, feedback de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare
Prezentări susținute în ateliere/ cursuri/ conferințe
2024
Speaker la conferința finală a proiectului „Hai cu starea de bine în școală!”, Republica Moldova, 5 ian. 2024
Curs ”Prevenirea și reducerea abandonului școlar prin creșterea stării de bine în școală” - Școala Ocnița, DB, ianuarie
Speaker la evenimentul de lansare a programului Teleskop „Școala mai aproape”, ian. 2024
Curs „Starea de bine în școală” - cerc pedagogic Piatra Neamț, profesori de lb. română
Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala Chicera, martie 2024
Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala Cojocna, aprilie 2024
Speaker la Conferința„ Cum transformăm școala prin abordări transdisciplinare”, Republica Moldova, apr.2024
Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala Tilișca, aprilie 2024
Vizită la Chișinău - curs de formare, întâlnire cu ministrul educației, întâlnire la Parlament, întâlnire cu lideri educaționali și profesori din programul „Hai cu starea de bine în școală!” - aprilie 2024
Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala Răscruci, aprilie 2024
Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala George Enescu, aprilie 2024
Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala Dorobanți, mai 2024
Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala Izvin, mai 2024
Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala Blândești, mai 2024
Speaker la Cercul pedagogic CJRAE Vrancea
Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala Geaca și Școala Taga, aprilie 2024
Speaker la conferința „Starea de bine în învățământ”, ISJ Satu Mare, mai 2024
Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala Berești Tazlău, mai 2024
Speaker la conferința „Reggio Emilia, 100 de limbaje ale copilului”, București, mai 2024
Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala Așchileu Mare, iunie 2024
Curs „Învățarea în afara sălii de clasă”, gratuit, iunie 2024
Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala Pârteștii de Sus, oct 2024
Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala Cămărașu, noiembrie 2024
2023
Curs „Starea de bine în școală” - Școala din Tritenii de Jos, feb. 2023
Curs „Starea de bine în școală” - Școala din Apahida, martie 2023
Curs „Starea de bine în școală” - Școala din Todirești, martie 2023
Curs „Reducerea abandonului școlar prin creșterea stării de bine în școală”- Școala Cătina, CJ, apr.2023
Curs „Reducerea abandonului școlar prin creșterea stării de bine în școală”- Școala Mociu, CJ, apr.2023
Curs „Reducerea abandonului școlar prin creșterea stării de bine în școală”- Școala Curcani, Cl
Curs „Reducerea abnadonului școlar prin creșterea stării de bine în școală”- Școala Ceuașu de Câmpie, MS, aprilie 2023
Curs „Reducerea abandonului școlar prin creșterea stării de bine în școală”- Școala Crețești, IF
Curs „Cum ne transformă școala”, GRATUIT, pentru directori și inspectori, prin Asociația Tudose
Curs „Reducerea abandonului școlar prin creșterea stării de bine în școală”- Școala Boldur,TM, mar.2023
Curs „Reducerea abandonului școlar prin creșterea stării de bine în școală”- Școala Racovița,TM
Curs „Starea de bine în școală”- Școala Mircești
Curs „Reducerea abandonului școlar prin creșterea stării de bine în școală”- Școala Petela,MS, mai 2023
Curs „Starea de bine în școală” - Școala Panaci, SV, iun.2023
Curs „Evaluare prietenoasă” - Școala Alțâna, SB, sept.2023
Curs „Strategii de management și practici inluzive” - Școala Chirpăr, sept. 2023
Curs GRATUIT „Starea de bine în școală”, Republica Moldova
Curs „Reducerea abandonului școlar prin creșterea stării de bine în școală” Șc. Ion Chinezu, Santana de Mureș jud. MS, oct.2023
Speech „Cele trei fețe ale stării de bine”, Asociatia Respiro, oct.2023
Speaker la Conferinta Enformation, „Fă rai din ce ai- un model validat de leadership de școală”, nov.2023
Curs pentru directori și CA - „Fă rai din ce ai- management și leadership de școală”, 20.11.2023
Curs „Învățare cu stare de bine”, Școala 8 Brașov, noiembrie 2023
Curs „Învățare cu stare de bine”, Asociația Spring, noiembrie 2023
Curs „Învățare cu stare de bine”, CN Nicolae Titulesc, Pucioasa, nov. 2023
Curs „Învățare cu stare de bine”, Școala Blandiana, dec 2023
Curs „Stare de bine la grădiniță”, Grădinița Junior, Slobozia dec 2023
Curs „Școala și părinții”, Școala nr.3 Târnăveni, MS, dec.2023
2022
Speaker la evenimentul organizat de Cărturești pe tema sănătății emoționale a profesorului - oct.
Speaker la cursul CRED organizat în Neamț, inspector Elena Preda
Webinar „PBL”- Școala Ciucurencu, Tulcea, 23 nov
Webinar „Starea de bine în școală”- Școala Micea Vodă, Călărași, 17 nov
Webinar „Starea de bine în școală”- Școala Piscu, Galați, 17oct
Webinar „Starea de bine în școală”- Școala Perieți, Ialomița, 14 oct
Webinar „Starea de bine în școală”- Școala Traian Pitești, 12 oct
Webinar „Starea de bine în școală”- Școala Sticlăria, 16 sept
Webinar „Starea de bine în școală”- Școala Ciucurencu Tulcea, 12 sept
Webinar „Starea de bine în școală”- Liceul Teoretic Filadelfia, 7 sept
Webinar „Starea de bine în școală”- Școala denești, Iași, 2 sept.
Webinar „Starea de bine în școală”- Lic Beethoven Craiova, 8 iun
Webinar „Starea de bine în școală”- Școala Spectrum București, 15 iun
Conferință Well being Craiova, 6 mai
Conferință Play Youth, învățarea în post pandemie, 21 mai
Webinar „Starea de bine în școală” - Gr. 13 Satu Mare, 25 mai
Curs Starea de bine în școală” la CCD și ISJ Alba pt. 99 directori de școli - 23 mar
Webinar „Starea de bine în școală” - Sc Zabrani, jud Arad, 16 mar
Webinar „Starea de bine în școală/ grădiniță”- Gradinita 14 Iași
Webinar „Starea de bine în școală/ grădiniță”- Gradinita 28 Sibiu, 19.01.
Webinar „Starea de bine în școală” - Școala Altina, jud. Sibiu, 12 ian
Interviu Edu Talks despre concursul de directori - ian
Webinar pentru candidatii la funcția de director - feb.
Atelier Asociația ROI - transformarea școlii - 2 martie
Webinar Ora de fericire la școală (2) - ian si feb
Conferinta CJRAE Vâlcea -Dialoguri pentru educatie, martie
2021
Speaker pentru Asociația Ține de Noi, pe tema părinții și școala
Speaker pe tema starea de bine în școală la ALMO, Ploiești
Training consilieri locali USR pentru participarea in comisiile de interviu pentru concursul de directori
Webinar „Strategia școlii” pentru candidații la funcția de director 2021, oct.2021, nov 2021
Invitat la webinarul CORINT „Manuale cu stare de bine” din sept.2021
Intervenție despre starea de bine la cursul OVIDIU Ro din sept.2021
Lansarea cărții „Hai cu starea de bine în școală!, București, 2021
Speaker la conferința Super Teach de la Brașov, septembrie 2021
Webinar „Starea de bine în școală”, școala din Chitila, sep.2021
Webinar „Strategia școlii” pentru candidații la funcția de director 2021, sept.2021 (2 webinarii)
Interviu Edus ro, iulie 2021
Speaker la Caravana Aspire Teachers din Pucioasa, iulie 2021
Speaker la întâlnirea organizată de Corint pe problema manualelor, iunie 2021
Interviu și lansare de carte cu Ioana Constantinescu, iulie 2021
Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. I, Câmpineanu din Câmpina, jud. PH, iunie 2021
Webinar „Starea de bine în școală” la Liceul din Snagov, iunie 2021
Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. Imre din Sf. Gheorghe, jud. Covasna iunie 2021
Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. Ion Creangă, jud. Neamț, iunie 2021
Speaker la Cercul directorilor din jud. Galați, iunie 2021
Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. Alunu, jud. Vâlcea, iunie 2021
Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. Barcianu Rășinari, jud. Sibiu, mai 2021
Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. 4 Pucioasa, jud. DB, mai 2021
Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. 1 Pucioasa, jud. DB, mai 2021
Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. „Ion Petrovici” Tecuci, jud. Galați, mai 2021
Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. Independența, jud. Galați, mai 2021
Speaker in Conferința „Profesionalizarea carierei didactice prin activități de mentorat”, CCD Mehedinți, aprilie 2021
Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. din Fundeni, jud. Ilfov aprilie 2021
Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. Elena Doamna, jud. Galați, aprilie 2021
Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. Iorgu Iordan din Tecuci, jud. Galați, aprilie 2021
Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. din Bogdan Vodă, Câmpulung Moldovenesc, jud. Suceava, aprilie 2021
Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. din Josenii Bârgăului, jud. BN, aprilie 2021
Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. din Cislău. jud. Buzău, aprilie 2021
Speaker la Conferința Casei Corpului Didactic Mehedinți, aprilie 2021
Conferința Super Teach „Principii și metode de evaluare”, speaker pe tema evaluare prietenoasă, aprilie 2021
Curs „O școală bună în comunitate” - Greeninitiative, martie 2021
Management și leadership în vreme de pandemie - speaker Edu manager - martie 2021
2020
Conferință Starea de bine în școală - Speaker la Super Teach - dec. 2020
Management și leadership în vreme de pandemie (întâlnire cu directorii de școli din sectorul 3 București, dec. 2020)
Management și leadership în vreme de pandemie ((întâlnire cu directorii de școli din jud. Dolj, dec. 2020)
Pro Vest Republica Moldova - interviu online, noiembrie 2020
Starea de bine în școală - întâlnire cu profesorii din Moldova, noiembrie 2020
Speaker la CCD București - reziliență în școală (sept.2020)
Management și leadership în vreme de pandemie (ISJ Tulcea, întâlnire cu directorii de școli din județ, nov.2020)
Romanian Conference for Education and Research 2020 ( speaker, starea de bine în școală) -AICI
2019
Cum construim un mediu incluziv de învățare (Conferință CRED, MEN)
Starea de bine în școală (Laude-Reut)
Evaluarea prietenoasă (LTN)
Ciclul politicilor educaționale (MEN)
Cum să-ți reinventezi școala ( ISJ Ilfov)
Educația în și pentru sec 21
2018
PBL
2017
Textbook Turkey
2015
Invățarea în sec. 21
Noua paradigma a educatiei
Prevenirea conflictelor in scoli
Da culoare scolii tale
Da culoare scolii tale
2013
Rezultate proiect abandon scolar
Ghid management abandon scolar
2011
Module de formare mentorat
Cercetare training needs early learning
2007
Communication and social skills in school education
2006
Educatie civica prin servicii in sprijinul comunitatii
Comunitatea, scoala, bunul cetatean
Adaptarea curriculumului la context rural
Education for democratic citizenship
Metoda dezbaterii in scoala
Service Learning Programme
School-based training
Sub-proiectul scolii
Sub-proiectul școlii
Bună ziua din Republica Moldova!
RăspundețiȘtergereCum ne putem înregistra la cursuri?