Pagini

Oferta de cursuri pe teme de educatie




 
Programe, cursuri si consultanță

Colaborez cu instituții publice și private, naționale și internaționale, cu mediul de business, mediul ONG, părinți etc. în următoarele  domenii: management de proiect, management educațional, training și dezvoltarea resurselor umane (pe teme precum starea de bine, evaluare, metode interactive, IBP, școală și comunitate, mediul fizic școlar, relația cu părinții etc.) realizarea de studii și analize, consiliere, consultanță și coaching,  susținerea/ facilitarea de prezentări publice, întâlniri, conferințe și ateliere pe diverse teme de educație.

Oferta de ateliere/ cursuri pe teme de educație (orice ofertă poate fi adaptată în funcție de context):

1. Curs online „ Starea de bine în școală”
Durata:  2/3/4 ore
Grup țintă:  profesori din grădinițe, școli și licee/ directori, angajați CJRAE, ISJ, CCD etc.
Conținuturi: ce este starea de bine, starea de bine a profesorilor, starea de bine a elevilor, starea de bine  a părinților; cum aducem starea de bine în școală, idei de activități și proiecte. Modelul STAR.
Metodologie: sesiuni interactive, prezentarea conținuturilor, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare.

2. Curs online „Prevenirea și reducerea abandonului școlar prin creșterea stării de bine în școală
Durata:  2/3/4 ore
Grup țintă:  profesori școli din PNRAȘ, din licee/ directori, angajați CJRAE, ISJ, CCD etc.
Conținuturi: cauze ale abandonului școlar, ÎDR, intervenții pentru reducerea abandonului școlar, cum aducem starea de bine în cancelarie, starea de bine  a părinților; cum aducem starea de bine în școală, idei de activități și proiecte. Modelul STAR.
Metodologie: sesiuni interactive, prezentarea conținuturilor, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare.

3. Curs online „Starea de bine a profesorului”
Durata:  1/2/ore
Grup țintă:  profesori din grădinițe, școli și licee/ directori, angajați CJRAE, ISJ, CCD etc.
Conținuturi: statutul profesorului, studii privind burnout-ul, ce este starea de bine, modelul PERMA, modelul STAR, obstacole și factori de risc, responsabilitate individuală și colectivă, tipuri de intervenții, ce facem cu burnout-ul, planul personal, rolul directorului, strategii de a aduce starea de bine în cancelarie. 
Metodologie: sesiuni interactive, prezentarea conținuturilor, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare

4. Curs online „Rolul directorului în aducerea stării de bine în școală”
Durata:  2 ore
Grup țintă:  directori de grădinițe, școli și licee/ directori, angajați CJRAE, ISJ, CCD etc.
Conținuturi: ce este starea de bine, starea de bine a profesorilor, starea de bine a elevilor, starea de bine  a părinților; cum aducem starea de bine în școală -rolul directorului, manager și leader, idei de activități și proiecte. 
Metodologie: sesiuni interactive, prezentarea conținuturilor, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare

5. Curs online Ora de fericire la școală - cu Andreea Puiu, doctorand pedagogia fericirii

Durata: 1/1,5 ore
Grup țintă:  profesori din școli și licee/ directori
Conținuturi:ce este fericirea la școală, un curriculum al orei de fericire, bune practici din alte țări
Metodologiesesiuni interactive, prezentarea conținuturilor, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare.

6. Curs online „Strategia școlii”
Durata: 1,5/ 2 ore
Grup țintă:  profesori din școli și licee/ directori/ inspectori
Conținuturi:ce este strategia școlii, etape în elaborare, misiunea, viziunea, țintele strategice, opțiuni, operaționalizare și implementarea strategiei.
Metodologie: sesiuni interactive, prezentări ale conținuturilor, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare.

7. Curs online „ Fă rai din ce ai - management și leadership de școală de sec 21”
Durata: 1,5 ore/ 2/ 3 ore
Grup țintă:  profesori din școli și licee/ directori/ inspectori/ CCD-uri
Conținuturi: de ce transformare, cine transformă, cum transformăm școala, etape, mecanisme, tipuri de activități.
Metodologiesesiuni interactive, prezentarea conținuturilor, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare.
 
8. Curs online  „Învățarea bazată pe proiect”
Durata: 1,5 - 2 ore 
Grup țintă: profesori din grădinițe, școli, licee; activiști ONG
Conținuturi: ce este ÎBP, proiect vs. ÎBP, beneficii ale ÎBP, structura unui proiect, modele de proiecte
Metodologiesesiuni interactive, prezentarea conținuturilor, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare.

9. Curs de formare  Evaluarea prietenoasă la nivelul școlii”
Durata: 4 ore față în față/ 2 ore online
Grup țintă: profesori din grădinițe, școli, licee, directori, inspectori
Conținuturi: tendințe actuale privind evaluarea, evaluarea elevilor, evaluarea profesorilor, evaluarea școlii, tehnici și metode de evaluare prietenoasă
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare  a conceptului, lucru pe grupe, aplicații practice, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare.

10. Curs online  „Părinții și școala”
Durata: 1,5/ 2 ore online
Grup țintă: profesori, directori de școli, părinți
Conținuturi: ședințe interactive cu părinții, cum sunt părinții implicați în luarea deciziilor, cum să ai un CRP eficient, modalități de comunicare și consultare, școala prietenoasă cu părinții.
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare  a temei, lucru pe grupe, aplicații practice, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare

 11. Curs online  „Învățarea în natură/ Outdoor education”
Durata: 2 ore
Grup țintă: educatoare, profesori, directori de școli, ONG-uri
Conținuturi: de ce educație în natură/ outdoor, tipuri de activități și bune practici de la noi și de la alții, clase în aer liber - cum le amenajăm, exemple de succes.
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare  a temei, lucru pe grupe, aplicații practice, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare
 
12. Curs online „Învățarea în sec. XXI”

Durata: 2 ore
Grup țintă: profesori, directori de școli, părinți, inspectori
Conținuturi: rolul tehnologiilor, noi tipuri de școli, noi generații, noi roluri ale profesorilor, ce ar trebui făcut.
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare  a temei, lucru pe grupe, aplicații practice, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare

13. Curs online „Managementul clasei și bune practici de incluziune”

Durata: 2 ore
Grup țintă: profesori, directori de școli, inspectori
Conținuturi: ce înseamnă un bun management al clasei, rolul de manager al profesorului, incluziune pentru fiecare, împreună și cu stare de bine
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare  a temei, lucru pe grupe, aplicații practice, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare
 
14. Curs „Lectură și scriere pentru dezvoltarea gândirii critice a elevilor”
Durata: 6 ore
Grup țintă:  profesori din școli și licee
Conținuturi: cadrul unei lecții în care se dezvoltă gândirea critic/ERR, ce este GC, metode și tehnici pentru dezvoltarea GC
Metodologie: sesiuni interactive, scurtă prezentare  a conceptului, metoda lecturii predictive, scrierea creativă, metoda scaunul autorului, lucru individual și pe grupe, aplicații practice, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare.

15. Curs  „Management și leadership participativ”
Durata: 2 ore online/ 4 ore față în față
Grup țintă: directori de școli, responsabili comisii metodice, inspectori etc.
Conținuturi: conducere prin consultare și implicare, vocea elevilor, distributed leadership, participarea părinților la luarea deciziilor
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare  a conceptului, lucru pe grupe, aplicații practice, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare.

16. Curs de formare  „Cum să îți reinventezi școala”
Durata: 2/6 /12 ore
Grup țintă: directori de școli, responsabili comisii metodice
Conținuturi: exemple  de mecanisme, structuri și tipuri de activități care transformă/ schimbă o școală, o cancelarie altfel, clase flexibile, comunicarea internă, evaluarea internă etc.
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare  a conceptului, lucru pe grupe, aplicații practice, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare

5
17. Curs de formare  „Școală și comunitate”
Durata: 2/ 6/12/18 ore
Grup țintă: profesori, directori de școli, părinți
Conținuturi: școala către comunitate, școala ca o comunitate, învățare prin servicii în beneficiul comunității, proiecte de acțiune civică în comunitate
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare  a conceptului, lucru pe grupe, aplicații practice, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare

18. Workshop „Analiza nevoilor de formare”
Durata: 2 ore
Grup țintă: profesori, directori de școli
Conținuturi: nevoie de ANF într-o școală, instrumente de analiză
Metodologie: lucru pe grupe pentru analiză SWOT,  aplicare chestionare, identificare nevoi

19. Curs de formare  „O școală prietenoasă”
Durata: 2/4/6/12 ore
Grup țintă: profesori, directori de școli
Conținuturi: o școală prietenoasă cu copiii/ părinții/ profesorii/ comunitatea
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare  a temei, lucru pe grupe, aplicații practice, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare
 
20. Workshop  „Cum să faci din spațiul școlii unul prietenos”
Durata: 2 ore
Grup țintă: profesori, directori de școli
Conținuturi: spațiul - al 3-lea profesor, intervenții artistice participative în spațiul școlii
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare  a temei, lucru pe grupe, aplicații practice, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare


21. Workshop:  „Educație cu bucurie”
Durata: 1,5/ 2 ore
Grup țintă: profesori, directori de școli
Conținuturi: ce înseamnă „educație cu bucurie”; ce schimbăm în clasă/ școală pentru a face „educație cu bucurie”(spațiu, metode, relații etc.)
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare  a temei, lucru pe grupe, aplicații practice, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare

22. Curs  „Învățarea prin servicii în beneficiul comunității”
Durata: 1,5/ 2 ore
Grup țintă: profesori, directori
Conținuturi: școală și comunitate, definiții SL, etape în service learning, rolul profesorului, tipuri de activități, design de proiecte SL
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare  a temei, lucru pe grupe, aplicații practice, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare

 23. Workshop  „Metode moderne de evaluare”
Durata: 3/6 ore
Grup țintă: profesori
Conținuturi: curriculum și evaluare, portofoliul  elevului, autoevaluare, interevaluare, evaluarea unui proiect (produs și proces), evaluarea  lucrului pe grupe mici, descriptori de performanță.
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare  a temei, lucru pe grupe, aplicații practice, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare

24. Workshop/ curs  „Educație pentru cetățenie democratică ”
Durata: 1,5/2/6 ore
Grup țintă: profesori
Conținuturi: definiție, triunghiul cunoștințe – deprinderi-atitudini, ECD în școală – mecanisme, structuri, tipuri de activități, proiecte
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare  a temei, lucru pe grupe, aplicații practice, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare.

25. Workshop  „Leadership de școală în sec.21 ”
Durata: 1/2/6 ore
Grup țintă: directori, responsabili comisii
Conținuturi: școala în sec. 21, profilul directorului  modern, formarea echipelor, scop comun, director pentru millenials, action plan de ameliorare
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare  a temei, lucru pe grupe, aplicații practice, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare

26. Workshop  „Educație pentru drepturile omului”
Durata: 1, 5/2/ 6 ore
Grup țintă: profesori, elevi
Conținuturi: definiție EDO, cunoașterea drepturiloe, drepturi și responsabilități, model de lecție- țara imaginară
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare  a temei, lucru pe grupe, aplicații practice, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare.

27. Curs  „Scriere creativă și reflexivă”
Durata: 6 ore
Grup țintă: profesori, elevi
Conținuturi: etapele scrierii, metode de scriere creativă și reflexivă-eseul de 5 minute, termeni cheie, scrierea pe bază de imagini, jurnalul reflexive; cum evaluăm scrierea creativă; cum prezentăm scrierea unui public ( scaunul autorului, revista școlii etc.)
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare  a temei, lucru pe grupe, aplicații practice, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare

28. Curs  „Managementul activităților extraclasă”
Durata: 1, 5/2/4 ore
Grup țintă: profesori, directori
Conținuturi: analiza de nevoi/ ce activități extraclasă organizăm, planificare-organizare-implementare-evaluare,  implicarea elevilor/ scara participării,  criterii de success, design de activități extraclasă  
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare  a temei, lucru pe grupe, aplicații practice, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare

29. Workshop  „Cum scriem un proiect pentru finanțare?”
Durata: 2/6 ore
Grup țintă: profesori, directori, ONG-uri
Conținuturi: structura proiectului, ciclul proiectului, tipuri de proiecte, firul roșu – scop, obiective, activități, rezultate, impact, evaluare; design de proiecte
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare  a temei, lucru pe grupe, aplicații practice, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare

30. Curs online ”Pedagogia Reggio Emilia”

Durata: 2/4 ore
Grup țintă: educatoare, învățători, inspectori 
Conținuturi: locația li istoricul, cele 100 de limbaje ale copiilor, elemente ale pedagogiei RE, spațiul grădiniței, tipuri de activități, documentarea, relaționarea, orașul și copiii; fotografii de la fața locului, videos din grădinițe.
Metodologie: warm-ups, exerciții de intercunoaștere, sesiuni interactive, scurtă prezentare  a temei, lucru pe grupe, aplicații practice, feedback  de la colegi și formator, autoevaluare și evaluare


Prezentări susținute în ateliere/ cursuri/ conferințe 

2024

Speaker la conferința finală a proiectului „Hai cu starea de bine în școală!”, Republica Moldova, 5 ian. 2024

Curs ”Prevenirea și reducerea abandonului școlar prin creșterea stării de bine în școală” - Școala Ocnița, DB, ianuarie

Speaker la evenimentul de lansare a programului Teleskop „Școala mai aproape”, ian. 2024

Curs „Starea de bine în școală” - cerc pedagogic Piatra Neamț, profesori de lb. română

Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala Chicera, martie 2024

Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala Cojocna, aprilie 2024

Speaker la Conferința„ Cum transformăm școala prin abordări transdisciplinare”, Republica Moldova, apr.2024

Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala Tilișca, aprilie 2024

Vizită la Chișinău - curs de formare, întâlnire cu ministrul educației, întâlnire la Parlament, întâlnire cu lideri educaționali și profesori din programul „Hai cu starea de bine în școală!” - aprilie 2024

Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala Răscruci, aprilie 2024

Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala George Enescu, aprilie 2024

Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala Dorobanți, mai 2024

Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala Izvin, mai 2024

Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala Blândești, mai 2024

Speaker la Cercul pedagogic CJRAE Vrancea

Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala Geaca și Școala Taga, aprilie 2024

Speaker la conferința „Starea de bine în învățământ”, ISJ Satu Mare, mai 2024

Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala Berești Tazlău, mai 2024

Speaker la conferința „Reggio Emilia, 100 de limbaje ale copilului”, București, mai 2024

Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala Așchileu Mare, iunie 2024

Curs „Învățarea în afara sălii de clasă”, gratuit, iunie 2024

Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala Pârteștii de Sus, oct 2024

Curs „Starea de bine pentru prevenirea abandonului școlar” - Școala Cămărașu, noiembrie 2024

2023

Curs „Starea de bine în școală” - Școala din Tritenii de Jos, feb. 2023

Curs „Starea de bine în școală” - Școala din Apahida, martie 2023

 Curs „Starea de bine în școală” - Școala din Todirești, martie 2023

Curs „Reducerea abandonului școlar prin creșterea stării de bine în școală”- Școala Cătina, CJ, apr.2023

Curs „Reducerea abandonului școlar prin creșterea stării de bine în școală”- Școala Mociu, CJ, apr.2023

Curs „Reducerea abandonului școlar prin creșterea stării de bine în școală”- Școala Curcani, Cl

Curs „Reducerea abnadonului școlar prin creșterea stării de bine în școală”- Școala Ceuașu de Câmpie, MS, aprilie 2023

Curs „Reducerea abandonului școlar prin creșterea stării de bine în școală”- Școala Crețești, IF

Curs „Cum ne transformă școala”, GRATUIT, pentru directori și inspectori, prin Asociația Tudose

Curs „Reducerea abandonului școlar prin creșterea stării de bine în școală”- Școala Boldur,TM, mar.2023

Curs „Reducerea abandonului școlar prin creșterea stării de bine în școală”- Școala Racovița,TM

Curs „Starea de bine în școală”- Școala Mircești

Curs „Reducerea abandonului școlar prin creșterea stării de bine în școală”- Școala Petela,MS, mai 2023

Curs „Starea de bine în școală” - Școala Panaci, SV, iun.2023

Curs „Evaluare prietenoasă” - Școala Alțâna, SB, sept.2023

Curs „Strategii de management și practici inluzive” - Școala Chirpăr, sept. 2023

Curs GRATUIT „Starea de bine în școală”, Republica Moldova

Curs „Reducerea abandonului școlar prin creșterea stării de bine în școală” Șc. Ion Chinezu, Santana de Mureș jud. MS, oct.2023

Speech „Cele trei fețe ale stării de bine”, Asociatia Respiro, oct.2023

Speaker la Conferinta Enformation, „Fă rai din ce ai- un model validat de leadership de școală”, nov.2023

Curs pentru directori și CA - „Fă rai din ce ai- management și leadership de școală”, 20.11.2023

Curs „Învățare cu stare de bine”, Școala 8 Brașov, noiembrie 2023

Curs „Învățare cu stare de bine”, Asociația Spring, noiembrie 2023

Curs „Învățare cu stare de bine”, CN Nicolae Titulesc, Pucioasa, nov. 2023

Curs „Învățare cu stare de bine”, Școala Blandiana, dec 2023

Curs „Stare de bine la grădiniță”, Grădinița Junior, Slobozia dec 2023

Curs „Școala și părinții”, Școala nr.3 Târnăveni, MS, dec.2023


2022

Speaker la evenimentul organizat de Cărturești pe tema sănătății emoționale a profesorului - oct.

Speaker la cursul CRED organizat în Neamț, inspector Elena Preda

 Webinar „PBL”- Școala Ciucurencu, Tulcea, 23 nov

 Webinar „Starea de bine în școală”- Școala Micea Vodă, Călărași, 17 nov

Webinar „Starea de bine în școală”- Școala Piscu, Galați, 17oct

Webinar „Starea de bine în școală”- Școala Perieți, Ialomița, 14 oct

 Webinar „Starea de bine în școală”- Școala Traian Pitești, 12 oct

 Webinar „Starea de bine în școală”- Școala Sticlăria, 16 sept

Webinar „Starea de bine în școală”- Școala Ciucurencu Tulcea, 12 sept

 Webinar „Starea de bine în școală”- Liceul Teoretic Filadelfia, 7 sept

 Webinar „Starea de bine în școală”- Școala denești, Iași, 2 sept.

 Webinar „Starea de bine în școală”- Lic Beethoven Craiova, 8 iun

 Webinar „Starea de bine în școală”- Școala Spectrum București, 15 iun

Conferință  Well being Craiova, 6 mai

Conferință  Play Youth, învățarea în post pandemie, 21 mai

Webinar „Starea de bine în școală” - Gr. 13 Satu Mare, 25 mai

 Curs Starea de bine în școală” la CCD și ISJ Alba pt. 99 directori de școli - 23 mar

Webinar „Starea de bine în școală” - Sc Zabrani, jud Arad, 16 mar

Webinar „Starea de bine în școală/ grădiniță”- Gradinita 14 Iași

Webinar „Starea de bine în școală/ grădiniță”- Gradinita 28 Sibiu, 19.01.

Webinar „Starea de bine în școală” - Școala Altina, jud. Sibiu, 12 ian

Interviu Edu Talks despre concursul de directori - ian

Webinar pentru candidatii la funcția de director - feb.

Atelier Asociația ROI - transformarea școlii - 2 martie

Webinar Ora de fericire la școală (2) - ian si feb

Conferinta CJRAE Vâlcea -Dialoguri pentru educatie, martie


2021

Speaker pentru Asociația Ține de Noi, pe tema părinții și școala

Speaker pe tema starea de bine în școală la ALMO, Ploiești

Training consilieri locali USR pentru participarea in comisiile de interviu pentru concursul de directori

 Webinar „Strategia școlii” pentru candidații la funcția de director 2021, oct.2021, nov 2021

Invitat la webinarul CORINT „Manuale cu stare de bine” din sept.2021

Intervenție despre starea de bine la cursul OVIDIU Ro din sept.2021

Lansarea cărții „Hai cu starea de bine în școală!, București, 2021

Speaker la conferința Super Teach de la Brașov, septembrie 2021 

Webinar „Starea de bine în școală”, școala din Chitila, sep.2021

Webinar „Strategia școlii” pentru candidații la funcția de director 2021, sept.2021 (2 webinarii)

Interviu Edus ro, iulie 2021

Speaker la Caravana Aspire Teachers din Pucioasa, iulie 2021

Speaker la întâlnirea organizată de Corint pe problema manualelor, iunie 2021

Interviu și lansare de carte cu Ioana Constantinescu, iulie 2021

  Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. I, Câmpineanu din Câmpina, jud. PH, iunie 2021

  Webinar „Starea de bine în școală” la Liceul din Snagov, iunie 2021

  Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. Imre din Sf. Gheorghe, jud. Covasna iunie 2021

  Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. Ion Creangă, jud. Neamț, iunie 2021

Speaker la Cercul directorilor din jud. Galați, iunie 2021

 Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. Alunu, jud. Vâlcea, iunie 2021

 Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. Barcianu Rășinari, jud. Sibiu, mai 2021

 Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. 4 Pucioasa, jud. DB, mai 2021

 Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. 1 Pucioasa, jud. DB, mai 2021

 Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. „Ion Petrovici” Tecuci, jud. Galați, mai 2021

 Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. Independența, jud. Galați, mai 2021

Speaker in Conferința „Profesionalizarea carierei didactice prin activități de mentorat”, CCD Mehedinți, aprilie 2021

 Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. din Fundeni, jud. Ilfov aprilie 2021

 Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. Elena Doamna, jud. Galați, aprilie 2021

 Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. Iorgu Iordan din Tecuci, jud. Galați, aprilie 2021

 Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. din Bogdan Vodă, Câmpulung Moldovenesc, jud. Suceava, aprilie 2021

 Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. din Josenii Bârgăului, jud. BN, aprilie 2021

Webinar „Starea de bine în școală” la Șc. din Cislău. jud. Buzău, aprilie 2021

Speaker la Conferința  Casei Corpului Didactic Mehedinți, aprilie 2021

Conferința Super Teach „Principii și metode de evaluare”, speaker pe tema evaluare prietenoasă, aprilie 2021

Curs „O școală bună în comunitate” - Greeninitiative, martie 2021

Management și leadership în vreme de pandemie - speaker Edu manager -  martie 2021


2020

Conferință Starea de bine în școală - Speaker la Super Teach - dec. 2020

Management și leadership în vreme de pandemie (întâlnire cu directorii de școli din sectorul 3 București, dec. 2020)

Management și leadership în vreme de pandemie ((întâlnire cu directorii de școli din jud. Dolj, dec. 2020)

Pro Vest Republica Moldova - interviu online, noiembrie 2020

 Starea de bine în școală - întâlnire cu profesorii din Moldova, noiembrie 2020

Speaker la CCD București - reziliență în școală (sept.2020)

Management și leadership în vreme de pandemie (ISJ Tulcea, întâlnire cu directorii de școli din județ, nov.2020)

Romanian Conference for Education and Research 2020  ( speaker, starea de bine în școală) -AICI

2019

Cum construim un mediu incluziv de învățare (Conferință CRED, MEN)

Starea de bine în școală (Laude-Reut)

Evaluarea prietenoasă (LTN)

Ciclul politicilor educaționale (MEN)

Cum să-ți reinventezi școala ( ISJ Ilfov)

Educația în și pentru sec 21


2018

 PBL

2017

Textbook Turkey

  2015

Invățarea în sec. 21

Noua paradigma a educatiei

 Prevenirea conflictelor in scoli

Da culoare scolii tale

Da culoare scolii tale

2013

Rezultate proiect abandon scolar

Ghid management abandon scolar

2011

Module de formare mentorat

Cercetare training needs early learning


2007

Communication and social skills in school education


2006

Educatie civica prin servicii in sprijinul comunitatii

Comunitatea, scoala, bunul cetatean

Adaptarea curriculumului la context rural

Education for democratic citizenship

Metoda dezbaterii in scoala

Service Learning Programme

School-based training

Sub-proiectul scolii

 Sub-proiectul școlii

 







Un comentariu: