foto din arhiva personală - BI, concept propriu |
Buletinul are o
structură și un format standard, create în funcție de viziunea și resursele proprii. Acum mulți ani, am creat și utilizat în școli un newsletter simplu, care conține următoarele rubrici:
- mesaj de la director
- din activitatea claselor (activitățile care au avut loc în școală în perioada acoperită de newsletter);
- extracurriculare (activitățile care au avut loc în afara școlii);
- succese (realizările care merită a fi cunoscute);
- date importante (evenimentele planificate în perioada următoare);
- anunțuri de interes larg pentru perioada care urmează;
- date de contact ale școlii
Responsabilitatea realizării buletinului informativ o pot
avea 1-2 profesori ai școlii, care au foarte bune abilități de organizare
și redactare texte pe computer. În vederea realizării buletinului informativ,
responsabilii:
- primesc informațiile de inclus în newsletter pe e-mail de la profesori, directori etc.;
- sintetizează informația primită;
- redactează texte referitoare la activități care nu au fost transmise de colegi;
- organizează informațiile conform structurii standard a documentului;
- selectează și includ în document fotografii de la activități;
- transmit textul final pentru supervizare;
- distribuie buletinul către elevi, părinți, profesori, instituții din comunitate etc. fie în format hârtie (dacă școala are resurse financiare disponibile), fie în format electronic, pe adresele de e-mail ale abonaților
Dacă vă place ideea și o preluați, vă rog să dați un semn!
Foarte bune aceste idei.
RăspundețiȘtergereMultumesc!
Ștergere