luni, 18 martie 2024

Feedback de la școala Chicerea pentru cursul despre starea de bine în școală



 Las și aici câte ceva din feedbackul primit de la profesori în urma cursului meu despre starea de bine. Azi, școala Chicerea.


„Acest curs mi-a deschis ochii și mi-a clarificat mai bine nevoile elevilor mei. Mi-am dat seama că starea lor de bine este esențială pentru a le permite să se concentreze cu adevărat pe conținutul didactic. În mod obișnuit, încurajez constant elevii mei, atât verbal, cât și prin diverse stimulente. Totuși, după participarea la acest curs, am descoperit noi modalități de a-i susține și încuraja, îmbogățindu-mi astfel arsenalul de idei.”

„Materialele și metodele prezentate în cadrul cursului au fost, de asemenea, impresionante în modul în care au abordat aceste multiple dimensiuni și responsabilități. Faptul că au fost oferite resurse și strategii practice pentru a sprijini atât profesorii, cât și elevii în îmbunătățirea stării lor de bine demonstrează angajamentul dumneavoastră pentru a oferi participanților instrumentele necesare pentru a face schimbări tangibile în practica lor. Altfel spus, acest curs se evidențiază ca fiind unul remarcabil prin modul în care abordează starea de bine în contextul educațional. Recunoașterea complexității problemei și promovarea unei abordări integrate și responsabile sunt aspecte care merită toată 7 aprecierea. Sunt profund recunoscătoare pentru oportunitatea de a participa și sunt sigură că impactul acestui curs va fi deosebit de semnificativ în eforturile noastre comune de a asigura succesul și bunăstarea tuturor elevilor.”

„A fost un curs foarte foarte interesant, condensat, cu numeroase informații utile din care cred că toți am învățat ce înseamnă starea de bine, pentru noi personal, dar mai ales pentru munca noastră. Ideea de bază pentru mine este:  Puțin și bun decât mult și prost. 

- voi da teme mai puține la elevi;

 - voi realiza un panou cu cuvinte/gesturi frumoase pentru fiecare zi; 

- voi realiza un jurnal al zilei la clasa mea, în care să scrie cum se simt și ce i-a deranjat în ziua respectivă; 

- voi încerca să încep ora cu destinderea atmosferei dându-le un alt tonus; 

- voi încerca să descopăr talentele elevilor din fața mea, chiar dacă nu au înclinații pentru matematică (fiecare copil are un loc sub soare).”

„Acest curs a adus exemple de activităţi utile pe care le putem aplica la clasă, idei noi pentru a le îmbunătăţi gândirea critică a elevilor, creativitatea şi rezolvarea de probleme. Este important să urmărim progresul fiecărui elev la fiecare obiect de studiu şi să le descoperim talentele pentru a le putea dezvolta.”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu