marți, 14 martie 2017

Azi, 4 ani

Cele mai citite articole în 4 ani (și cel mai citit cu 113 528 accesări)

Azi se fac patru ani de blog și mă bucur că gândurile, ideile și #vorbele de educație adunate într-un loc, în primul rând pentru mine, să le am la îndemână, au fost citite și de alții și i-au inspirat pe mulți. De-a lungul celor patru ani, am primit multe mesaje de mulțumire, iar cel mai recent, chiar de acum două zile, suna așa: „am dat întâmplător peste blogul dumneavoastră, căutam materiale despre educația alternativă, nonformală, creativitate, artă și importanța ei în dezvoltarea creativă a copiilor. Urmărind un link către Sir Ken Robinson, v-am descoperit pe dumneavoastră. Este plăcut sentimentul că sunt, și la noi, oameni interesați, preocupați de alternative în educație, deținând și prezentând informații extrem de actuale. Vă multumesc!Voi urmări cu interes și drag postările dumneavoastră.”

Pentru  a  marca momentul, pe pagina de acasă, în dreapta, e acum ierarhia celor mai citite articole în 4 ani. Chiar acum, când scriu, sunt 853 de postări, 266 228 accesări, 30 119 vizitatori din 75 de țări, 684 de aprecieri ale paginii de Facebook a blogului. Mulțumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu