marți, 1 octombrie 2019

Vorba de educație - de Ziua Internațională a Muzicii


Eu nu zic să ajungem la un curriculum în care să fie 50% arte, așa cum am citit că se străduie să facă alții (după ce studiile au demonstrat cât de benefică este educația muzicală pentru dezvoltarea copilului), dar măcar să facem din singura oră de muzică din orar o bucurie, să nu mai facem matematică în loc de muzică, să fim mai creativi și să ne luăm câteva tuburi muzicale și alte instrumente la clasă (care nu costă o avere) și, mai ales, să facem și niște activități extracurriculare de descoperit și dezvoltat talente, un cor, un cerc de muzică, o mică orchestră, o formație, un grup vocal, ceva. #vorbadeeducație














LE: am umblat la cutia cu amintiri și, spre seară, în continuarea mesajului pro educație muzicală transmis în această zi, am dăruit liceenilor din Pucioasa, pe care îi sprijin în proiectul Euroscola, fotografiile de mai jos cu câteva pagini din caietul meu de cântece în limba engelză, pe care l-am făcut  acum mulți ani și cu care intram la toate orele, pentru că nu se știa când aveam un moment liber să mai învățăm niște cântece.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu