joi, 11 aprilie 2024

Ani de lucru la starea de bine


 

Mă preocupă starea de bine în școală din 2014. Dacă mă uit în urmă, aș zice că sunt mândră de ceea ce am realizat pe tema stării de bine în școală și stării de bine a profesorilor și că am adus acest subiect în școli din România și Republica Moldova:

- am creat un framework/ model operațional în contextul românesc, STAR, pe care școlile îl pot utiliza pentru a aduce starea de bine pe termen lung și riguros;
- am conceput un curs de succes pe această temă;
- am format câteva mii de profesori pe acest subiect, pentru că starea de bine se învață;
- am lucrat cu sute de școli care au început deja să facă intervenții în acest sens;
- am atins acest subiect în formarea directorilor, vreo 3000;
- pentru prima oară există în România PDI -uri ale școlilor care conțin o țintă strategică referitoare la aducerea stării de bine în școală, țintă pe care am prezentat-o în cursurile cu directorii;
- am promovat conceptul în diverse conferințe;
- am scris un ghid (două ediții) pentru directori, profesori și părinți, care este foarte îndrăgit atât la noi, cât și în Republica Moldova;
- am scris numeroase articole pe blog și pe Facebook referitoare la starea de bine în școală.
De fapt, voiam să vă spun că a apărut un studiu despre well-being for schoolteachers sub umbrela IBB, care are preocupări recente în domeniu, vezi link aici: AICI
„The research highlights the importance of investing in teacher well-being not only for the sake of teachers themselves but also for the benefit of students and the school system.” Ce spun și eu de 4 ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu