Pagini
- Acasa
- Despre mine
- Publicatii
- Experienta
- Oferta de cursuri pe teme de educatie
- Cum transformi o scoala
- Vorba de educatie
- Campania „Scoli creative”
- Campania „Toata scoala citeste”
- Clase în aer liber - educație în natură
- Starea de bine in scoala
- Videos
- Fotografii - viața profesională
- Media
- Recunoastere si testimoniale
- Contact
vineri, 3 aprilie 2020
Învățarea la distanță în situație de urgență
Foarte rapid, profesorii universitari din lume încep să clarifice ceea ce se întâmplă cu educația în această perioadă. Am citit azi un articol care prezintă diferența între 𝗶̂𝗻𝘃𝗮̆𝘁̦𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗼𝗻𝗹𝗶𝗻𝗲 și 𝐢̂𝐧𝐯𝐚̆𝐭̦𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐥𝐚 𝐝𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭̦𝐚̆ 𝐢̂𝐧 𝐬𝐢𝐭𝐮𝐚𝐭̦𝐢𝐞 𝐝𝐞 𝐮𝐫𝐠𝐞𝐧𝐭̦𝐚̆, ceea ce fac multe școli și universități în prezent.
Ceea ce știm din cercetare este că învățarea online eficientă înseamnă proiectare și planificare atente, făcute din timp, folosind un model sistematic.
Prin urmare, e nevoie de făcut distincția între acest tip de instruire online și cel pe care îl facem în grabă în aceste zile, cu resurse minime și timp redus de planificare, un demers care a primit numele de predare la distanță în situație de urgență (emergency remote teaching).
Spre deosebire de experiențele care sunt planificate din timp și proiectate pentru a fi online, predarea la distanță de urgență (ERT) este o mutare temporară a predării către un mod de livrare alternativ, impus de o situație de criză. Obiectivul principal în aceste circumstanțe nu este de a (re)crea un ecosistem educațional robust, ci de a oferi acces temporar la instrucție și suporturi de instruire într-o manieră rapidă, disponibilă în timpul unei situații de urgență sau criză.
(articolul poate fi citit aici)
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu