duminică, 20 martie 2022

Ziua Fericirii


E un an bun pentru FERICIRE în școlile din România, o temă despre care am scris pe blog încă din 2015( vezi aici: https://ancatirca.blogspot.com/.../10/scoli-fericite.html...)
Am realizat așa:
 
🙂am identificat companii dornice să sprijine ideea de fericire la școală, mulțumim Romanian Romance și Global Records SRL!
 
🙂împreună cu Andreea Puiu am format vreo 200 de profesori despre cum să realizeze ore de fericire în școli;
 
🙂am scris o programă a orei de fericire la școală, cu 5 teme mari împărțite în diverse subconținuturi, document care a ajuns la cei 200 de profesori;
 
🙂am selectat 4 școli pilot în programul starea de bine, care au început în acest semestru să desfășoare ore de fericire, una pe lună, la dirigenție, iar la clasele primare cât de des doresc;
 
🙂o parte dintre directorii cu care am lucrat toamna trecută au introdus idei legate de fericirea la școală în strategia instituției; avem chiar și o viziune de școală care sună așa - „O școală fericită”;
 
🙂am înființat un grup pe facebook numit „Ora de fericire la școală” în care se postează imagini și filmulețe cu activități din aceste ore, grup din care începând de azi, cadou de ZIUA FERICIRII, puteți face parte, aici: https://www.facebook.com/groups/637744807470328.
Dacă mai găsim companii interesate să sprijine ideea, o vom extinde către alte școli și profesori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu