joi, 18 august 2022

Nada pentru noul an școlar

credits photo - facebook, imposibil de găsit autorul

 

 Începe școala în curând, s-a schimbat (peste noapte, și nu ca rezultat al unor cercetări) modul în care profesorii făceau evaluarea, nu mai avem semestre, ci 5 module, s-au scos tezele și mediile semestriale. 

Din nou și a nu știu câta oară, profesorii sunt lăsați singuri, să se descurce. Nu tu un ghid general privind evaluarea în contextul celor 5 module de școală, nu tu idei și sugestii de evaluare pe discipline de studiu, nu tu niște repere pe arii curriculare, nu tu exemple de probe de evaluare, nu tu publicații despre evaluarea formativă ( mă gândesc că pe aceasta va fi focusul, nu-i așa?), nu tu cursuri de formare pe această temă. Nimic. Nada. 

Vă dați seama ce haos va fi în sistem când vom ajunge să implementăm toate „minunile” acelea prevăzute în noua lege a educației, care presupun ghidaj, monitorizare și feedback de calitate, dacă nu sunt în stare să sprijine infuzarea în școli a unei schimbări relativ simple???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu