miercuri, 3 octombrie 2018

Ziua Educației, Ziua Profesorilor 2018

5 octombrie, Ziua Mondială a Educatiei e, de fapt, ziua profesorilor din fiecare colț de lume, iar mesajul UNESCO 2018 este unul la fel de puternic ca și în anii trecuți: „dreptul la educație înseamnă dreptul la un profesor calificat”.Acesta a fost ales pentru a reaminti faptul că în lume deficitul de profesori este încă unul foarte mare și, ca urmare, mulți copii nu au acces la educație de calitate.

Afișul evenimentului poate fi descărcat aici.
Mesajul comun UNESCO, UNICEF, ILO, UNDP poate fi citit aici.

Mă gândeam că în această zi ar fi frumos să ne arătăm respectul și prețuirea pentru profesori. Ce ați zice dacă:

- le-am trimite niște mesaje și felicitări?
- am face o vizită la școala unde am învățat?
- am invita la școală un profesor renumit din zonă să ne povestească despre viața/ experiența lui/ei?
- am face un banner cu „mulțumesc” în mai multe limbi și l-am afișa în clasă/ școală?
- am da un telefon sau am scrie un mesaj unui fost profesor care ne-a inspirat și ne-a influențat alegerile în viață?
- le-am pregăti profesorilor noștri mici surprize care să le facă plăcere?
- am sta de vorbă cu profesorii noștri în mod informal, despre ce ne mai place și ce preocupări mai avem?

Dar sunt sigură că voi aveți idei și mai creative. Succes! 😊

Later edit, 5 octombrie, seara: 
Am văzut că această postare i-a inspirat pe mulți, școli care nu au organizat niciodată ceva special de 5 octombrie au făcut în această zi tot felul de activități. 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu