joi, 1 august 2024

Mesajul lui David pentru politicieni

Așa cum știm, nu facem nimic pentru a sprijini performanța, dar ne lăudăm cu ea. Cum este posibil ca un campion olimpic precum David Popovici să se antreneze într-un bazin neamenajat corespunzător? Cum este posibil să nu se investească în sport nici măcar atunci când există rezultate remarcabile? Un mesaj de aseară de la David Popovici pentru politicienii care vorbesc mult, fac puțin, dar se laudă cu rezultatele excepționale obținute cu zero contribuție din partea lor.

 "Mulțumesc românilor pentru susținere, cursele au fost văzute pe stadion, în restaurante. Sper să fac o diferența în sportul românesc. Îmi doresc să fac lucruri mari, chiar dacă la noi lucrurile merg mai greu.

Ne antrenăm în același bazin de la complexul Lia Manoliu, în care am învățat să înot de la patru ani. De-asta sunt și așa bronzat, cu urmele de la ochelari, pentru că înot acolo în aer liber.
Iarna se improvizează un balon în care ne-am obișnuit cu frigul și în care un om obișnuit se sufocă după trei minute.
Bazinul din interior de la Lia Manoliu e de foarte mult timp... Se promite ca se va face ceva, dar nu se începe niciodată nimic.
Suntem puțini cei care excelam în sporturi, dar cu condițiile din România facem ce putem.
Parisul m-a tratat foarte frumos. Poate până plec o să am timp să văd Turnul Eiffel, flacăra olimpică.
Greutatea medaliei simbolizează toate antrenamentele la care mi-aș fi dorit să lipsesc, dar nu am făcut-o, noptile nedormite și sacrificiile pe care eu, echipa mea și familia mea le-au făcut. O țin si sunt mândru de ea.
Am crescut în Parcul Morarilor, în Piata Minis, la capătul tramvaiului 14. Acolo a stat bunica mea mulți ani. Oamenii obișnuiti pot face lucruri extraordinare.
E frumos că politicienii se bucură, dar, după marile rezultate totul e la fel. Nu avem condiții.
Nu se va schimba ceva doar dacă vorbim despre asta. Trebuie să se faca presiuni, să ne punem pe treabă.
Avem câte un campion olimpic din an in Paști în ultima perioadă. Mi-ar plăcea să avem multe medalii, să fim mai mult de trei oameni calificați la JO pt înot. Te uiți la țări mai mici decât România și vezi delegatii de trei ori mai mari pentru că se investește în sport.
Pentru o Românie Educată, sănătoasă, trebuie să investim mai mult în sport. E un mesaj pentru toți politicienii care vorbesc despre asta, dar la un moment dat mesajul se pierde pe undeva.
N-aș spune că sunt un miracol, dar am întrecut sportivi din SUA, UK, Australia. Ei au absolut orice, au bazine să-și pună și-n cap, centre de pregătire peste centre de pregătire."

(text preluat de la Dorin Chioțea, din interviul dat de David lui Cristian Mândru)

2 comentarii:

  1. FELICITARI ptr tot ceia ce faceti Sunteti un model de profesor educator ..dar avea urechi si intentii bune si alti colegi ar fi ideal.🙏👏🤗

    RăspundețiȘtergere