joi, 1 august 2024

Oferta de cursuri 2024-2025

Pentru că mai este puțin până la începerea noului an școlar și pentru că ați început deja să mă contactați, am lucrat zilele acestea la oferta de cursuri online (pot veni și în persoană la școli apropiate de Pucioasa, dar vorbim!) pentru școli, adresate personalului didactic și părinților din unitatea respectivă. Cursurile durează între 2 și 4 ore și se finalizează cu certificat emis de firma organizatoare. În plus, școlile respective și directorii lor vor beneficia de promovare pe paginile mele de social media. Nu l-am pus pe listă, dar am și cursul „Starea de bine în companii”.

Deoarece nu fac decât 2-3 cursuri pe lună,  planificarea se face din timp, mai ales pentru școlile din PNRAS, care trebuie să completeze diverse documente. Las aici adresa de e-mail pentru contact: anca_tirca@yahoo.com. Putem lua legătura și pe mesaj privat Facebook. Vă aștept!

Aș dori să le mulțumesc tuturor celor cu care m-am întâlnit în anul școlar trecut, profesorilor, directorilor și ONG-urilor cu care am lucrat, prietenilor și celor peste zece mii de urmăritori de pe Facebook! Sper să colaborăm la fel de bine și în viitor, pentru copii și educație de calitate în școli. Până atunci, vacanță frumoasă tuturor, mai avem zile de relaxare, e de-abia 1 august!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu