duminică, 13 septembrie 2020

An școlar (cât se poate de) bun!


Educația este despre dăruire și muncă și emoție, iar dincolo de niște cifre prezentate sec de cineva, poveștile de bine din școli sunt cele care ne duc mai departe și ne dau speranță.

La ora 8 astă seară am primit aceste fotografii cu povestea lor: în prima poză este sala de clasă așa cum arăta ea lunea trecută, iar în cea de-a doua, sala cum arăta în această seară, pentru că, așa cum spune învățătoarea care mi-a scris, Nicoleta Bogoş de la Școala „Bogdan Vodă” din Câmpulung Moldovenesc, o școală aflată în reabilitare, au pregătit 9 săli într-o săptămână și „nimeni nu s-a plâns, nimeni nu și-a luat comcediu, nimeni nu si-a dat demisia; învățători, profesori, directoare, primar am muncit cot la cot, zi lumină și ne-am străduit să întâmpinăm copiii în siguranță și cu certitudinea că vom face să fie bine!”

Nu am încredere decât în voi, dragii mei profesori care ați stat pe baricade în ultimele săptămâni și ați pregătit redeschiderea de mâine. Nu am încredere decât în comunități sudate și în primari destoinici, cărora le pasă de copii. Oameni ca voi fac ca sistemul, totuși, să funcționeze și să facem pași înainte, într-o societate care, de 30 de ani, nu a pus educația pe locul pe care îl merită.

An școlar (cât se poate de) bun! Aveți grijă de voi și de copii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu