marți, 1 septembrie 2020

Gând bun, an școlar cu bine!


După 6 luni de incertitudini, probabil că cei mai mulți dintre profesori se reîntorc mâine la școală, cu multe temeri și întrebări, dar, cred, că și cu dor de copii și încredere că se vor descurca Îîn acest an școlar ALTFEL.

Atât cât am putut, am fost în această perioadă alături de ei, din drag de educație și pentru copii. În 6 luni am scris pe blog 65 de articole cu etichetele #școalaînvremeacoronavirusului, #redeschidereașcolii, #anșcolar20202021, le-am dat profesorilor idei despre cum să facă clase în aer liber, blended learning, flipped classroom, un plan operational în contextul covid 19, cum să comunice cu părinții, am dat sfaturi directorilor, inspectorilor și decidenților și am prezentat multe studii, analize, ghiduri și recomandări ale unor instituții renumite legate de educația în pandemie, precum și exemple de bune practici din alte țări, din care să se inspire. 

Ținem legătura în continuare, sper din toată inima să vă fie bine în acest an școlar, gând bun și flori albe din grădina mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu