joi, 5 octombrie 2023

De Ziua Profesorilor

 


De ziua voastră, dragi profesori, vă îmbrățișez de la firul ierbii mele din Grădina Educației, vă ofer un buchețel de flori din această grădină și vă spun să vă simțiți puternici și importanți, pentru că exact așa sunteți, pentru că voi sunteți inima sistemului de educație!
Le mulțumesc lui Mădălin Anca și Andradei, Andrada Stan, pentru idee, vizită și filmare!
„Bună dimineața, vă salut din grădina mea, pe care o numesc Grădina Educației, pentru că aici am conceput câteva cărti despre educație, aici m-am întâlnit cu copii, elevi și progesori cuprinși în diverse proiecte, aici am ținut multe cursuri pentru profesori și directori din țară și din străinătate și, tot aici, am scris numeroase articole pentru blog si facebook, adresate școlilor și părinților.
E 5 octombrie, e ziua profesorilor din întreaga lume, deci și a voastră, e o zi în care cred că toată lumea ar trebui să își arate respectul si recunoștința și aprecierea pentru cei care ne-au format pe noi, pe copiii și pe nepoții noștri, așa că, dragii mei profesori, învățatoare și educatoare din Pucioasa și de peste tot din țară, vă salut cu bucurie și vă doresc să fiți într-o stare de bine la școală și acasă, să fiți sănătoși, respectați și plătiți conform importanței muncii voastre.
Vă doresc să vă bucurați de încrederea copiilor și a părinților, să aveți mai multă autonomie profesională și mai puține obstacole puse de cei care ne conduc vremelnic, vă doresc să aveți o voce care să fie auzită și luată în seamă, să aveți grădinițe și scoli curate, frumoase și colorate, în care să aveti tot ce vă trebuie pentru copii, pentru a o lua, în fiecare an școlar, în fiecare zi, cu drag, de la capăt.
Vă imbrățisez si vă daruiesc acest buchetel de flori culese acum din gradină! În această zi și în toate cele care urmează, aș vrea să vă simțiți puternici și importanți, pentru că exact așa sunteți, pentru că voi sunteți inima sistemului de educatie!”
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu