duminică, 21 noiembrie 2021

Fiecare zi cu timp de la mine pentru directori

În modelul PERMA al lui Martin Seligman referitor la starea de bine, M vine de la meaning/ sens/ semnificație/ scop înalt, care înseamnă că ești mulțumit și fericit și dacă faci ceva important și pentru alții, nu doar pentru tine, acțiunile tale conducând la îndeplinirea unui scop mai măreț decât binele persoanei proprii. 

Pot spune azi că am, din nou, un M mare și eu, sunt fericită pentru că timp de aproape două luni și jumătate, „fiecare zi a fost zi de bine”, cum spunea aseară Melania Medeleanu la o emisiune TV, le-am dat din timpul meu profesorilor care au dorit să fie directori și i-am sprijinit, nu prin poze cu mesaj postate pe facebook, ci concret, cu niște fapte, cu un curs bun, croit fix pentru ei (probabil sunt vreo 2500 care au participat la el sau au văzut înregistrarea) și cu sfaturi pe care le-am dat cu documentele lor in față, pe telefon și whatsapp sau cu track changes pe docs de strategie și comunicare pe mail. 

 
Sute de ore de stat pe terasă, cu un ceai cald și un pachet de țigări pe masă. Și cu bucuria de a cunoaște oameni deosebiți, din toate colțurile țării, profesori muncitori, care au lucrat zi și noapte la documentul prezentat la interviul pentru directori, viitori directori puși pe treabă și dornici să schimbe școlile în care vor lucra. 
 
Nu mă laud aici, nu mai vizez nimic, niciun post, nicio poziție, am avut cam tot ce mi-am dorit în educație, sunt spre finalul carierei, doar atât vreau să spun și sădemonstrez, că se poate, numai drag de educație și de oamenii ei să ai. 
 
Hei, și lăsați un comentariu la această postare (de genul „și eu”) cei care mi-ați urmat sfatul și ați inclus și operaționalizat în strategia voastră, pentru 𝐩𝐫𝐢𝐦𝐚 𝐨𝐚𝐫𝐚̆ 𝐢̂𝐧 𝐑𝐨𝐦𝐚̂𝐧𝐢𝐚 ( am spart zidul împreună!), un obiectiv strategic referitor la 𝐜𝐫𝐞𝐬̦𝐭𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐬𝐭𝐚̆𝐫𝐢𝐢 𝐝𝐞 𝐛𝐢𝐧𝐞 𝐢̂𝐧 𝐬̦𝐜𝐨𝐥𝐢𝐥𝐞 în școlile pe care le veți conduce din ianuarie 2022. Gând bun, de duminică! 🌿

4 comentarii:

  1. Daaa! Spargem tiparele inlemnite in comunitatile rigide din scoli. Nu putem avansa, evolua daca nu intelegem lumea actuala. Comunicarea si echipa de incredere sunt esentiale ptr rezultat. Starea de bine e zambet , bucurie, placere si reusite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact asta s-a intamplat, am spart tiparul in care avea loc acest concurs, cu docs copiate și incremenite in timp.

      Ștergere
  2. Am avut ocazia să particip la un curs cu d-voastră și domnul Florin Tudose și la două webinare gratuite pentru concursul de directori. Am reușit și trebuie să vă mulțumesc pentru implicare și profesionalism. Cu recunoștință, Carmen.

    RăspundețiȘtergere