miercuri, 10 noiembrie 2021

Starea de bine ca obiectiv strategic al școlii


Mulți candidați la funcția de director sunt dezorientați de informațiile pe această temă primite din diferite surse, așa că răspund multor cereri care au venit în aceste zile și voi organiza ultimul curs, al șaselea, pe acest subiect, chiar azi.

Va fi despre cum elaborăm strategia, cum operaționalizăm un obiectiv strategic pentru un an școlar, ce scriem în 5 pagini și cum o prezentăm la interviu. 
 
Sunt foarte încântată de mesajele primite de la participanții de până acum, că au înțeles firul roșu, logica elaborării unei strategii, că „i-am luminat”, că sunt acum entuziașți și s-au apucat de lucru cu frenezie - exact starea în care mi-am propus să îi aduc cu acest curs. 
 
Cred că una dintre realizările de care mă bucur foarte tare în ultimele două luni de când lucrez cu candidații la concursul de directori ( cred că am pregătit cam 1 000 dintre ei) este că le-am crescut interesul pentru starea de bine în școală și că i-am învățat cum să formuleze și să operaționalize în strategia școlii o țintă strategică SMART despre creșterea STĂRII DE BINE în școala lor. Asta înseamnă să aduci cu adevărat starea de bine în școli. Un întreg sistem nu a fost în stare să facă asta. 
 
Gând bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu