sâmbătă, 13 noiembrie 2021

Final de pregătire pentru concursul de directori


Aseară, am avut ultima întâlnire, gratuită de data aceasta, cu vreo 300 de candidați la concursul de directori, am răspuns la tot felul de întrebări legate de modul în care se elaborează strategia, am dat feedback cap-coadă pe câteva documente deja schițate, am clarificat ce mai era de lămurit, le-am zis cât de importantă, frumoasă și provocatoare este această funcție, dacă ții cu adevărat la copiii și la profesorii tăi, le-am spus câteva povești motivaționale de când eram și eu directoare, i-am încurajat și le-am spus că am încredere în ei, pentru că sunt chiar de admirat și de respectat pentru curajul de a merge la un astfel de concurs, în aceste vremuri grele. 
 
Acum 2 minute am primit acest mesaj, unul din acelea care mă fac să continui să mai fac lucruri, deși este tot mai mică speranța în România:
 
„Felicitări! Ați reușit să ne motivați să avem încredere că suntem pe drumul cel bun. Cred că ați simțit că toți am fi stat să vă ascultăm încă mult timp. Electrizați și stârniți, dați încredere și provocați, sunteți specială! Respect! Mulțumesc! 🙏” ( A.M., Constanța) 
 
Acum la finalul a două luni și jumătate de muncă, vă urez succes de luni încolo, să luați interviul, să dați o altă directie mult mai bună școlii dvs. și să îi faceți pe colegi să vă urmeze, vă țin pumnii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu