What makes great teaching? E cam ce le spunem și noi profesorilor pe la cursuri, că trebuie să îi lauzi pe copii (”în clasă, lipsa stimei de sine e ca un cancer, va crește zi de zi până nu va mai putea fi tratat și va fi o barieră principală în învățare”), că e fundamental să admiți că fiecare copil învață în stilul său, că e important să fii stăpân pe ceea ce predai, să citești și să experimentezi, pentru a avea la îndemână cele mai bune metode și tehnici din care să alegi. În plus, un profesor bun e receptiv la rezultatele unor diverse studii și cercetări și își depășește rutina și propriile prejudecăți pentru a gândi mai profund la ceea ce ar putea să facă mai bine pentru elevii săi.
Pagini
- Acasa
- Despre mine
- Publicatii
- Experienta
- Oferta de cursuri pe teme de educatie
- Cum transformi o scoala
- Vorba de educatie
- Campania „Scoli creative”
- Campania „Toata scoala citeste”
- Clase în aer liber - educație în natură
- Starea de bine in scoala
- Videos
- Fotografii - viața profesională
- Media
- Recunoastere si testimoniale
- Contact
vineri, 31 octombrie 2014
Un profesor bun (2)
Un articol foarte bun din ”The Guardian”de azi face o sinteză a ceea ce au evidențiat studiile și cercetările pe tema eficacității procesului de predare-învățare.
What makes great teaching? E cam ce le spunem și noi profesorilor pe la cursuri, că trebuie să îi lauzi pe copii (”în clasă, lipsa stimei de sine e ca un cancer, va crește zi de zi până nu va mai putea fi tratat și va fi o barieră principală în învățare”), că e fundamental să admiți că fiecare copil învață în stilul său, că e important să fii stăpân pe ceea ce predai, să citești și să experimentezi, pentru a avea la îndemână cele mai bune metode și tehnici din care să alegi. În plus, un profesor bun e receptiv la rezultatele unor diverse studii și cercetări și își depășește rutina și propriile prejudecăți pentru a gândi mai profund la ceea ce ar putea să facă mai bine pentru elevii săi.
What makes great teaching? E cam ce le spunem și noi profesorilor pe la cursuri, că trebuie să îi lauzi pe copii (”în clasă, lipsa stimei de sine e ca un cancer, va crește zi de zi până nu va mai putea fi tratat și va fi o barieră principală în învățare”), că e fundamental să admiți că fiecare copil învață în stilul său, că e important să fii stăpân pe ceea ce predai, să citești și să experimentezi, pentru a avea la îndemână cele mai bune metode și tehnici din care să alegi. În plus, un profesor bun e receptiv la rezultatele unor diverse studii și cercetări și își depășește rutina și propriile prejudecăți pentru a gândi mai profund la ceea ce ar putea să facă mai bine pentru elevii săi.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu