luni, 23 iunie 2014

Pe urmele prințeselor Elena și Bălașa Cantacuzino (1) - drumul

Prințesei Elena Donici Cantacuzino îi datorez în bună parte cariera și am deschis acest blog scriind despre acest lucru (http://ancatirca.blogspot.ro/2013/03/lectia-de-supravietuire-prin-educatie.html).

Mi-am dorit întotdeauna să ajung în Băleni, judetul Galați, satul în care s-a aflat moșia ramurei Cantacuzinilor căreia îi aparține doamna Donici și în care a trăit până în noaptea de 2 spre 3 martie 1949, când comuniștii au alungat-o din casă și au trimis-o în domiciliu forțat la Pucioasa. Aici se află și cavoul familiei în care a fost înmormântată doamna Donici.

Am juns la Băleni acum câteva zile, pe 20 iunie anul acesta, când, în timp ce mă întorceam de la Iași, m-am hotărât să o iau prin Bârlad și să mă abat din drum către Băleni.

Drumul spre Băleni
Băleni văzut de pe drum - pe colină
Băleni văzut de pe drum - pe colină

Băleni văzut de pe drum - pe colină

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu