duminică, 1 martie 2015

Solomon Marcus mai are multe de spus!

Un mesaj drag, cel de mai sus, primit de la un om pe care îl admir și îl prețuiesc pentru spiritul său tânăr și inovator și care, aproape neobservat de mass media, împlinește astăzi 90 de ani.

Acum doi ani ne-a mărturisit și cum reușește să scrie cu atâta prospețime despre matematică, poezie și lingvistică, despre copii, învățare, educație sau despre problemele sistemului de învățământ.  

”Pofta mea de viaţă şi de muncă este intactă, pentru că şi capacitatea mea de a mă mira a rămas intactă. Abia după 60 de ani am început să câştig în viziune, în înţelegere, să mă ridic în zbor şi să cu­prind orizonturi cât mai vaste. E nevoie de o anumită înţelepciune, care vine foar­te încet. Azi am o nevoie atât de pu­ternică de a mă exprima, lucrurile des­pre care vreau să scriu sunt atât de multe, că stau la rând în mintea mea. Mi se pare că mai am nevoie de mulţi ani ca să spun tot ce am de spus.”

Așa că, mulți ani să fie, domnule Solomon Marcus !

De vreo 2 ani, adun pe acest blog vorbele înțelepte ale lui Solomon Marcus despre educație și nu numai: http://ancatirca.blogspot.ro/search/label)/Solomon%20Marcus

Și discursul TEDXCluj din februarie 2015


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu