Pagini
- Acasa
- Despre mine
- Publicatii
- Experienta
- Oferta de cursuri pe teme de educatie
- Cum transformi o scoala
- Vorba de educatie
- Campania „Scoli creative”
- Campania „Toata scoala citeste”
- Clase în aer liber - educație în natură
- Starea de bine in scoala
- Videos
- Fotografii - viața profesională
- Media
- Recunoastere si testimoniale
- Contact
marți, 26 octombrie 2021
Cum va fi proba de interviu din concursul de directori?
duminică, 17 octombrie 2021
Webinar „Strategia școlii” - grupa 4 pentru candidații la funcția de director
sâmbătă, 16 octombrie 2021
Despre concursul de directori
duminică, 10 octombrie 2021
De Ziua Mondială a Sănătății Mintale
sâmbătă, 9 octombrie 2021
Vrem educație în siguranță!
Un mesaj mai actual ca oricând, pe care l-am păstrat în fotografia mea de profil de peste un an.
Profesorii și părinții ar fi vrut să vădă acțiune și măsuri luate vara trecută, cu evaluarea riscurilor, colaborarea cu specialiștii din sănătate care au tot avertizat despre valul 4 și planuri B pentru diverse scenarii. Ar fi vrut mesaje și informații clare, care să îi orienteze în această catastrofă, nu să îi bulverseze, ar fi vrut planuri și organizare riguroase și nu hotărâri luate în grabă, de pe o zi pe alta. Ar fi vrut să vadă poziții ferme luate de ONG-uri și mediul universitar.
Ar fi vrut #educațieînsiguranță și nu o au. Mie, una, mi-e, din nou, frică.
marți, 5 octombrie 2021
Mesajul meu pentru Ziua Eduației 2021
duminică, 3 octombrie 2021
Ziua Educației 2021 - profesorii sunt inima ei
5 octombrie, Ziua Mondială a Educatiei este, de fapt, ziua profesorilor din fiecare colț de lume. După un an de criză profundă, în 2021 această zi va fi despre sprijinul de care profesorii au nevoie pentru a vindeca educația, pentru că, așa cum menționează și tema UNESCO din acest an, ei sunt în centrul acesteia, ei sunt inima educației. Vă îndemn să urmăriți ce se întâmplă în lume în aceste zile, pentru că la noi nu cred că vom avea ce vedea și auzi, nu avem nici analize ale efectului pandemiei asupra profesorilor, nici politici educaționale de sprijin eficace, nici planuri despre cum să dezvoltăm potențialul profesorilor.