Uite
cum s-a potrivit, că e și pe agenda noastră de educație din aceste zile. Studiul OECD publicat acum 3 zile e despre profilul
directorului de școală pentru vremurile de azi, o combinație între instructional leadership ( când te concentrezi să îmbunătățești modul în care se predă și
se învață în școala ta) și distributed leadership (când nu iei decizii de unul
singur, ci împreună cu copiii, părinții și cei din comunitate). Cu date,
grafice și comparații pe țări, inclusiv România. Și da, să fie concurs pentru
directori în octombrie, e mare nevoie de depolitizare, de asumarea
responsabilității și de oameni care să conducă școlile cu drag de copii,
profesori și părinți. Pentru că, dacă atmosfera este una bazată pe încredere,
colaborare, respect și apreciere,
semințele încolțesc, oamenii
lucrează cu plăcere și fac lucruri la care nu te-ai fi așteptat. Dacă
există un climat bun, directori - oameni- cu- caracter, care nu
știu doar să țipe, să comande și să controleze, ci sprijină și creează oportunități, profesorii
ajung să fie creativi și să inoveze, iar școli aparent amorțite și în care nu
se întâmplă nimic interesant se trezesc deodată la viață și ne uimesc.Ca
florile în deșert, cum zice Ken.
Pagini
- Acasa
- Despre mine
- Publicatii
- Experienta
- Oferta de cursuri pe teme de educatie
- Cum transformi o scoala
- Vorba de educatie
- Campania „Scoli creative”
- Campania „Toata scoala citeste”
- Clase în aer liber - educație în natură
- Starea de bine in scoala
- Videos
- Fotografii - viața profesională
- Media
- Recunoastere si testimoniale
- Contact
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu