foto credits: http://blogs.yis.ac.jp/cowdyt/ |
- se desfășoară cu elevii așezați în cerc pe podea sau pe scaune;
- se foloseste în mod regulat ( de ex., lunea dimineața), dar destul de flexibil cât să mențină interesul copiilor;
- are loc pe baza unor reguli stabilite de comun acord cu copiii ( (nu întrerupem, nu râdem de ce spun ceilalti colegi, vorbim când ne vine rândul etc.);
- e o ocazie pentru a găsi împreună soluții la o problemă a clasei;
- dezvoltă spiritul de echipă și abilitățile de ascultare activă.
foto credits:http://character.org/ |
Iată și câteva exemple de teme ce se pot discuta cu elevii așezati în cerc:
Sunt cel mai fericit când...
Aș dori să pot face…
Mă simt așa furios când…
Cel mai bun lucru în școală este…
Dacă aș fi profesor, aș…
Cel mai bun lucru acasă este...
Uneori mă sperii când...
Sunt priceput la…
Mi-e greu când...
Imi place să...
Aș dori ca adulții să ...
Aș vrea să schimb...
Prietenul meu cel mai bun este...
Dacă vă place acest tip de activitate și o introduceți în școala voastră, dați de știre aici să vă facem cunoscuți și să vă primim în comunitatea școlilor prietenoase creată pe acest blog 😊. Succes!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu