3 chestii au reieșit ca fiind foarte importante din cercetarea Universității Baylor din Texas (ce or fi făcând universitarii de la noi în această
perioadă grea ???) și răspunsurile date de 112 directori de școli din toată
lumea, chestii valabile și pentru online, și pentru față în față:
1. Starea de bine - școlilor care au avut succes le-a păsat de profesori și
de elevi și au folosit pentru asta tot felul de modalități, de exemplu, îi
întrebau pe profesori foarte des ce mai fac și dacă au nevoie de ceva; au
înființat grupuri de mentori - elevi care să îi sprijine pe cei care nu se
descurcau cu tehnologia, iar profesorii și personalul administrativ i-au sunat
pe părinți săptămânal să vadă cum merg lucrurile și ce probleme sunt.
2. Implicarea, angajamentul elevilor - dacă nu sunt „prinși” în activitate,
copiii nu învață, iar pentru asta s-au folosit tot felul de aplicații, cu focus
pe conținut, colaborare, creativitate și competiție.
3. Feedback - dat de copii imediat după activitățile de învățare, prin
activități de autoevaluare și interevaluare, posibile doar dacă au fost
informați despre ce înseamnă criteriile de succes pentru respectiva activitate.
Nu sunt noutăți, dar ar trebui avute în vedere pentru anul școlar care
începe, dacă vrem educație de calitate.
(sursa: aici)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu