Nu am nicio problemă cu ideea ca elevii să ofere feedback referitor la profesorii lor, dimpotrivă, cred că un profesor bun este interesat să știe ce cred elevii săi despre modul în care își face treaba și aplică el însuși chestionare de feedback, fără a fi împins de la spate de nimeni. În schimb, am câteva observații cu privire la modul în care este redactat acest document, pentru că:
Profesorul nu explică o materie, ci, eventual, o predă.
Profesorul nu imi explică moduri, ci, eventual, în ce moduri etc.
Sarcinile de lucru pot fi și interesante, mă rog, dar ele ar trebui să fie, mai întâi, clare și atractive.
Nu mă simt motivat să particip la această disciplină, ci, eventual, mă simt motivat să învăț la această disciplină (de studiu!).
Sunt profesori care nu folosesc tehnologia digitală într-o situație normală, dar sunt foarte buni.
Profesorul nu ar trebui să încurajeze competitivitatea (?), ci să se asigure că fiecare elev progresează.
Nu văd legătura dintre cum predai o disciplină (de studiu) și Statutul Elevului.
Nu cred că ritmul de parcurgere a materiei poate fi apreciat cum se cuvine de către elevi.
Profesorul nu trebuie să fie interesat de starea de bine a elevului, ci să o facă să existe.
Iar dacă fac eforturi mari acasă pentru această disciplină ( de studiu), pot să nu mai am profesor la clasă.
Și chiar și gândul nu ar trebui să îl spui, ci, eventual, să îl transmiți.
Și nu ne referim deloc la temele pentru acasă?
În plus, nu aș face din acest demers unul obligatoriu, ci aș veni cu această idee ca o sugestie pentru școli, cel puțin în această perioadă grea de după pandemie, când, oricum, altele ar fi trebuit să fie prioritățile.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu