O carte care ne reamintește că ceva nu e în regulă cu modul în care ne educăm copiii în școli. Îi învățăm ce să gândească și nu cum să gândească și le sufocăm creativitatea, în loc să le-o dezvoltăm. Stanton propune și o soluție numită Modelul celor 6 dimensiuni:
1. Autocunoaștere (de exemplu, prin tehnici de meditație/ mindfulness, artă, sport, joacă, tehnologii etc.).
2. Investigație (de exemplu, prin predarea filosofiei, realizarea de experimente științifice, printr-un alt mod de a învăța istorie etc.).
3. Sustenabilitate (de exemplu, prin activități în natură, abordarea unor teme legate de sănătate și starea de bine, energie regenerabilă, abilități de viață etc.).
4. Inovare (gândire critică, colaborare).
5. Comunicare (limbi străine, alfabetizare media, învățare socio-emoțională etc.).
6. Empatie ( filosofie planetară, apartenența la o comunitate, generozitate etc.).
(http://www.sixdimensionmodel.org/)
Pagini
- Acasa
- Despre mine
- Publicatii
- Experienta
- Oferta de cursuri pe teme de educatie
- Cum transformi o scoala
- Vorba de educatie
- Campania „Scoli creative”
- Campania „Toata scoala citeste”
- Clase în aer liber - educație în natură
- Starea de bine in scoala
- Videos
- Fotografii - viața profesională
- Media
- Recunoastere si testimoniale
- Contact
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu