Pentru că predicția, reflecția și metacogniția sunt pilonii unei învățări eficace, Teach Thought a creat un set de întrebări la care elevii pot răspunde la finalul unei ore/ zile de școală, în scris (într-un jurnal de învățare) sau în cadrul unei discuții. Cu mici ajustări, întrebările se pot folosi la toate clasele și de către elevi de toate vârstele. Le recomand pentru a fi utilizate și în cadrul unei abordări mai largi la nivelul școlii, reflectată într-o politică școlară (school policy), care să vizeze autoevaluarea și reflecția asupra procesului de învățare atât ale elevilor, cât și ale profesorilor.
Pagini
- Acasa
- Despre mine
- Publicatii
- Experienta
- Oferta de cursuri pe teme de educatie
- Cum transformi o scoala
- Vorba de educatie
- Campania „Scoli creative”
- Campania „Toata scoala citeste”
- Clase în aer liber - educație în natură
- Starea de bine in scoala
- Videos
- Fotografii - viața profesională
- Media
- Recunoastere si testimoniale
- Contact
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu