marți, 4 decembrie 2018

Poșta Crăciunului

Am văzut poșta Crăciunului într-o școală din UK și am făcut-o, prima oară, în școala în care eram directoare. An de an, copiii, profesorii, femeile de serviciu, secretarele și paznicul, toată lumea, adică, se bucurau să primească mesaje de sărbători. Era plasată pe holul de la intrare al școlii, nu era o cutie, era o pânză groasă, cu multe buzunare câte clase erau și cât de mulți eram, noi, adulții. 

Dacă vreți să o faceți și voi, m-aș bucura să o văd adusă în școli.


 

Confecționați, din ce aveți la îndemână (carton, lemn etc.), o cutie poștală mare pe care scrie Poșta Crăciunului și pe care o amplasați într-un loc accesibil pentru toată lumea din școală. Copiii care doresc să participe pun în cutia poștală mesaje de Crăciun sau felicitări simple, făcute de ei și destinate colegilor de școală, profesorilor și personalului administrativ. Felicitările/ mesajele vor avea scrise numele destinatarului și clasa de ex., Irina , cls. A 6A. Corespondența va fi ridicată în fiecare dimineață de 2 poștași - copii  de la o clasă cu o căciuliță roșie pe cap (se va face o programare în acest sens), va fi pusă într-un sac poștal (ceva simplu, gen o plasă de pânză, cu un simbol de Crăciun pe ea)  și distribuită la destinatari. 

A fost una dintre activitățile mele preferate, o idee de care am fost mândră că am adus-o în școală.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu