marți, 31 decembrie 2019

An nou cu stare de bine


„𝓤𝓷 𝓪𝓷 𝓷𝓸𝓾 𝓬𝓾 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓮 𝓭𝓮 𝓫𝓲𝓷𝓮 𝓪𝓬𝓪𝓼𝓪̆ 𝓼̦𝓲 𝓲̂𝓷 𝓿𝓲𝓪𝓽̦𝓪 𝓹𝓻𝓸𝓯𝓮𝓼𝓲𝓸𝓷𝓪𝓵𝓪̆” este urarea mea la finalul lui 2019 pentru cursanții cu care am avut plăcerea să vorbim despre educație în acest an, pentru specialiștii din țară și din străinătate cu care am lucrat în diverse proiecte de asistență tehnică ale WB, pentru profesorii și directorii pe care i-am întâlnit în școlile cu care am colaborat, pentru minunații profesori din toată țara care mi s-au alăturat în campaniile naționale „Toată școala citește” și „Școli prietenoase și creative”, pentru liceenii din Pucioasa care mi-au (re)scris povestea de viață profesională în proiectul Euroscola, pentru cititorii blogului „Despre educație – reforma la firul ierbii”, pentru admiratorii grădinii, pentru foștii elevi pe care i-am văzut crescând frumos, pentru prietenii dragi de demult și pentru cei noi, pe care i-am descoperit, cu încântare, chiar pe această pagină. La mulți ani! Happy New Year! 

(Photo credits: Noria-Anastasia' s Art Corner – „Căsuța stării de bine”)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu