duminică, 14 martie 2021

8 ani de blog


Azi, 14 martie 2021, se fac 8 ani de blog și mă bucur că ceea ce scriu (în primul rând pentru mine, din bucuria de a reflecta asupra educației și de a avea mereu idei la îndemână pentru activitatea mea profesională) este citit și de voi, dragi profesori, și vă inspiră să fiți mai buni în fiecare zi.
 
Eu scriu pentru voi, și nu pentru cei care au preluat idei de pe blog și au făcut cu ele cariere de consilieri, pentru cei care le fură pur și simplu și le folosesc în traininguri sau le pun în diverse materiale semnate de ei, pentru că, după cum bine știți, mai avem multe de învățat la acest capitol.
 
De-a lungul celor opt ani, nu am câștigat niciun ban din acest blog, dar am primit, în schimb, numeroase mesaje de mulțumire, ca acesta, transmis chiar în această perioadă de pandemie:
„O plăcere să vă ascult, de fiecare dată. O combinație rară de blândete, drag de copii și de meserie, profesionalism și responsabilitate, autenticitate și... omenie. Nu intenționez să fac un elogiu sau compliment de context. Vreau doar să subliniez acele calități pe care le caut de fiecare data la o persoană care activează în educație. Mulțumesc pentru inspirație și păstrez o amintire frumoasa despre o întâlnire de cândva!”
 
Mulțumesc și eu, cu niște iriși pitici, care tocmai au înflorit în grădină! Gând bun! 🌿

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu