duminică, 23 mai 2021

Săptămâna stării de bine

 

Iată-i pe unii dintre profesorii valoroși din această țară, inventivi, harnici, gospodari și recunoscători, uitați-vă ce bine arată școala și curtea lor! Mi-au transmis câteva poze, împreună cu un mesaj de suflet, care îmi dă putere să merg mai departe și să am speranță pentru educația din România. Au multe activități în aer liber, fac sport, citesc, vorbesc despre pasiunile și preocupările lor. Toate acestea se întâmplă la Scoala Gimnazială Slobozia Conachi din județul Galați.

Îmi mulțumesc și îmi spun că sunt în „săptămâna stării de bine” organizată în școala lor, activitate pe care am propus-o acum ceva timp în cadrul programului „Hai cu starea de bine în școală!” și despre care le vorbesc profesorilor în cursurile organizate pe această temă. Îi sfătuiesc să organizeze fie o „Zi a stării de bine”, fie „O săptămână a stării de bine”, în care să aibă activități pe această temă în fiecare zi - o zi a sportului și mișcării, o zi a alimentației sănătoase, o alta a bunătății sau a artelor, după cum gândește fiecare.

Gând bun, dragii mei!🌿

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu