luni, 12 decembrie 2022

A Changemaker

 


Încep săptămâna cu o veste bună, primită pe mail, chiar acum. Sunt și eu unul dintre cei 700 de „changemakers”, antreprenori sociali care schimbă România și generează schimbarea și care se regăsesc pe Harta Inovatorilor Sociali realizată de Ashoka România pentru 2022, domeniul educație. Ce mă bucură este că nominalizarea nu este nici la categoria NGO ( ani buni și aici) sau public ( oho, o groază de ani) sau privat ( multe experiențe), ci ca freelancer, adică eu cu mine însămi și cu munca mea.
Este o hartă lansată „ca o recunoaștere față de toți creatorii de schimbare din România, pentru efortul continuu de a obține un impact social și de a urmări schimbări sistemice pentru binele tuturor. Ne înclinăm în fața determinării, creativității și rezilienței fiecăruia dintre oamenii găsiți pe această hartă.”
Nu știu cine m-a nominalizat, dar le mulțumesc, înțeleg că s-a făcut o cercetare serioasă, nu sunt obișnuită cu astfel de recunoașteri, nu m-am băgat niciodată în față, dar, recunosc, mă simt bine.😀

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu