sâmbătă, 31 decembrie 2022

La mulți ani!

 


„𝓤𝓷 𝓪𝓷 𝓷𝓸𝓾 𝓬𝓾 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓮 𝓭𝓮 𝓫𝓲𝓷𝓮 𝓪𝓬𝓪𝓼𝓪̆ 𝓼̦𝓲 𝓲̂𝓷 𝓿𝓲𝓪𝓽̦𝓪 𝓹𝓻𝓸𝓯𝓮𝓼𝓲𝓸𝓷𝓪𝓵𝓪̆” este urarea mea la finalul lui 2022 pentru cursanții cu care am avut plăcerea să vorbim despre educație în acest an, pentru asociațiile și specialiștii din țară și din străinătate cu care am lucrat și cu care m-am întâlnit în conferințe, pentru profesorii și directorii pe care i-am pregătit pentru a putea să își reinventeze școlile, pentru miile de profesori din toată țara care mi s-au alăturat în campaniile naționale „Hai cu starea de bine în școală!”,„Toată școala citește”, „Clase în aer liber”, „Dă culoare școlii tale!”, „Ora de fericire la școală” și „O cancelarie altfel”, pentru cititorii blogului „Despre educație – reforma la firul ierbii”, pentru admiratorii grădinii educației, pentru cei care mi-ați cumpărat cărțile și ați găsit în ele idei de adus în școală, pentru jurnaliștii care mi-au cerut opinia, pentru foștii elevi pe care i-am văzut crescând frumos, pentru oamenii curajoși care au spus adevărul privind noile legi ale educației, pentru prietenii dragi de demult, câți au mai rămas, și pentru cei noi, pe care i-am descoperit, cu încântare, chiar pe această pagină.
La mulți ani! Happy New Year!
(poza e de azi, din #grădinaeducației)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu