joi, 29 decembrie 2022

Am adus starea de bine în școli


Desigur că aș fi putut face mai mult, dar eu sunt o singură persoană, nu am în spate nicio instituție sau asociație. Văd bilanțuri mărețe pe la unii, eu nu o să fac unul, doar le mulțumesc pentru deschidere colaboratorilor, directorilor de școli și profesorilor cu care m-am întâlnit în acest an.
Dacă vine vorba despre starea de bine în educație, aș vrea totuși să menționez câteva lucruri, să nu se creadă că la noi, în România, chiar nu s-a făcut nimic pe această temă, prioritară pentru guvernele din lume interesate cu adevărat de educație. În 2022 am adus topicul „starea de bine în educație” în conferințe și dialoguri, în 15 școli și la câteva mii de profesori și directori cu care am făcut cursuri de formare, în vreo două inspectorate și CJRAE, în grupul tematic pe care îl coordonez, în postări pe blog și pe facebook. În plus, am lucrat și la ediția a doua a cărții „Hai cu starea de bine în școală!”, care a apărut în septembrie. Deja îmi fac agenda pentru 2023 și doresc să vă spun că am o ofertă bună de curs online pentru luna ianuarie și câteva zile disponibile, pentru cine este interesat (contact prin mesaj privat). Gând bun!🌿

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu