luni, 8 ianuarie 2024

Efectul Picasso

 Între Crăciun și Anul Nou am văzut și „Efectul Picasso” de la MARe, va fi acolo până pe 22 ianuarie. Cuprinde 46 de lucrări semnate de Picasso și 50 de lucrări ale artiștilor români care au fost inspirați de acesta și este organizată în parteneriat cu Musée National Picasso-Paris pentru a celebra 50 de ani de la moartea artistului. Am citit că cea mai importantă lucrare a expoziției este „Femeie stând cu brațele încrucișate” (cea din dreapta în colajul meu, un pic mai mare), care apare și în „Oppenheimer”, filmul atât de premiat azi la Globurile de Aur 2024. Nu ne-am îmbrăcat în dungi, dar ne-am oprit la parterul muzeului, la Beans & Dots, să mâncăm French toast story și Picasso eggs, alese dintr-un meniu semnat de Chef Alex Petricean și inspirat din gusturile lui Picasso. M-a uimit Noria Anastasia care a recunoscut câteva tablouri pe care le văzuse la muzeul din Malaga acum 3 ani.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu