joi, 16 decembrie 2021

Trei ani azi

 Trei ani, azi, de #împreună pentru #stareadebineînșcoli. Am creat pagina de facebook Starea de bine în școală - AICI pe 16 decembrie 2018, într-un moment de stare de bine, pentru școlile care vor să se schimbe și să se reinventeze, adăugând în rețeta lor de succes și „well being”, pentru elevii și profesorii lor. Găsiți aici postări bazate pe analizele proprii și experiența personală în educație, dar și informație reieșită din studiile și experiența altor țări, pentru care „well being” nu este un moft, ci o temă de mare interes, prezentă deja în politicile educaționale și în procesele sistemice de transformare a educației.

Starea de bine este o prioritate a momentului și a anilor care vor urma după pandemie, recunoscută de multe țări din lume. La noi, în afară de standardele și ghidul ARACIP din 2021, decidenții nu au făcut și nu fac nimic. Eu am scris o carte pe acest subiect și am lucrat până acum pe această temă cu peste 1500 de profesori din 30 de școli și voi continua să fac acest lucru și în anul viitor. Am format sute de directori care, pentru prima oară în România, au introdus în strategia lor ca obiectiv strategic creșterea stării de bine în școlile lor. Cum spun de atâta timp, reforma în educație e doar la firul ierbii și începe să se vadă, chiar dacă unii, care ar trebui să o încurajeze și să o susțină de sus, se fac că nu o observă. Gând bun! 🌿

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu