marți, 21 decembrie 2021

Sărbători cu tihnă!

foto din arhiva personală 2021
Mai e puțin și vine vacanța și aș vrea să fie una cu mult timp pentru profesori și odihnă cât cuprinde, pentru că știți cum zic eu, e nevoie să vă puneți singuri masca de oxigen în aceste vremuri. Pentru că nimeni altcineva nu are grijă de voi, deși sunt mulți care ocupă tot felul de funcții în sistem. Așa cum am mai zis, mai bine sau mai puțin bine, școala a mers mai departe doar datorită vouă, și nimănui altcuiva. Ați învățat multe în acest an, ați schimbat singuri paradigme educaționale așa cum nu v-ați gândit vreodată că o să o faceți și ați ținut copiii și părinții aproape. Sunteți eroii mei. 

 
Nu mă pot compara cu voi, dar a fost un an cu muncă și pentru mine, cu multe evenimente, cursuri și colaborări, am publicat o carte la editura Corint – „Hai cu starea de bine în școli!”, am format cam două mii de profesori, am ținut cursuri în vreo treizeci de școli, la ISJ Dolj, Satu Mare, Suceava, Tulcea, ISMB și CCD Mehedinți, am fost „antrenoare”, cum spune o prietenă, pentru vreo două mii de candidați la funcția de director, am colaborat cu Super Teach, Aspire Teachers, Asociația Ține de Noi, Edus Ro, Edu manager, Ovidiu Ro, ALMO New learning Concept, ROTSA, Asociatia AMENT, Greeninitiative, Playouth, Cursuriprofesori.ro, Hundred Ed, Edu Talks și, bineînțeles, cu Editura Corint, al cărei ambasador sunt începând cu acest an. Am scris sau am dat interviuri pentru Spark News, Educație Privată, TVR Moldova, Alpha News, Republica, Revista Regard, Radio România Cultural, Radio Pucioasa, Scoala9, TVR1. Au fost multe și ideile pentru școli și bunele practici promovate și articolele de pe blog și de pe facebook, iar cele trei campanii / programe naționale pe care le-am inițiat și pe care le coordonez pro bono au mers mai departe și în 2021 – Toată școala citește, Clase în aer liber și Dă culoare școlii tale!.
 
Nu mi-aș fi închipuit vreodată că voi avea energie pentru a face lucruri în aceste vremuri grele, dar a fost să am și acum, la final de an, vreau să mulțumesc miilor de profesori, directori și inspectori care mă urmăresc și cu care am colaborat sau care se inspiră din ceea ce scriu, jurnaliștilor care au fost interesați de ideile mele despre educație, oamenilor din asociațiile și ONGurile cu care m-am intersectat.
 
Tuturor, Sărbători liniștite, alături de cei dragi, să știți că am agățat un gând bun, pentru fiecare, în pomul meu de Crăciun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu