luni, 12 septembrie 2022

O clasă a viitorului în Botoșani


Campania mea „Dă culoare școlii tale!”, de care mă ocup pro bono de câțiva ani, a luat avânt la începutul acestui an școlar, primesc multe imagini și mesaje de la profesori și școli care schimbă fața claselor, a coridoarelor sau a curților și transformă spațiul într-unul prietenos, în care copiii să vină și să învețe cu drag.
 

 
Nu e nimic mai frumos decât să primești astfel de cuvinte, de la oameni ai școlii care se inspiră din ceea ce scrii și faci:
„Bună ziua! Mă numesc Claudia Hârtie, sunt profesoară la Școala Gimnazială "Elena Rareș" din Botoşani. Vreau să vă arăt o clasă "a viitorului", asa cum am gândit-o și am creat-o. Renovarea a fost făcută prin finanțarea primăriei, iar dotările au fost susținute de o firmă, ca urmare a unui proiect câștigător. Nu învață o singură clasă acolo, vin clase pe rând. Include laborator fonetic pentru învățarea limbilor străine, cuburi interactive care comunica wireless cu tabla interactivă. Tabla interactivă multi-touch permite 100 de atingeri odată. The future classroom mai este dotată cu un microscop de ultimă generație, care transmite imaginea mărită de până la 100 de ori pe tabla interactivă. Sala de clasă îmbină zone de învățare, dar si de relaxare. Sper să vă placă!” (10.09.2022)
 







 

2 comentarii:

  1. Multumim, d-na Anca Târcă! Datorita promovării dvs, imaginea școlii noastre a avut mult de câștigat. Mâine, televiziunea locală va face un reportaj despre sala de clasă. Sperăm din suflet să fim un bun exemplu și pentru alte școli din țară.
    Dragi colegi, nu e ușor, dar nici imposibil!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De aceea și promovez școlile inovatoare, pentru a le face cunoscute și a le fi recunoscute eforturile! Mă bucur tare pentru voi! Am postat și pe paginile mele.

      Ștergere