marți, 13 septembrie 2022

A noua cancelarie altfel

 


E a noua cancelarie „altfel” din România ( e posibil să fie mai multe, eu doar de acestea știu, doar aceste școli m-au anunțat că le au), care au apărut în urma campaniei pe care am lansat-o în august 2018 - „O cancelarie altfel” (https://ancatirca.blogspot.com/.../o-cancelarie-altfel.html). Celelalte 8 cancelarii le puteți vedea AICI.
 
Cancelaria pe care o prezint azi se află în Botoșani, la Liceul cu Program Sportiv, de unde am primit fotografiile cu următorul mesaj: 
 
Vara aceasta am renovat si cancelaria. M am inspirat din pozele de pe blogul dvs. Voi reveni cu cateva fotografii.” 
Spuneam în 2018 că este foarte important ca acest spațiu al profesorilor să devină unul prietenos, aranjat pentru comunicare și deconectare, un loc modern și confortabil, în care profesorii să se simtă bine.
 


 
Când merg prin școli sau când văd fotografii, mă uit cu atenție și la modul în care arată cancelaria, pentru că sunt de părere că acesta ne spune foarte multe despre cultura unei școli, dacă aceasta este una a colaborării, a comunicării deschise și a respectului și atenției acordate profesorilor sau una bazată pe formalism, individualism și lipsă de interes pentru starea de bine a acestora. 
 


 
 
A transforma cancelaria unei școli într-un loc în care profesorii să vină cu drag e o schimbare necesară în școlile de la noi, care va răsplăti efortul directoruluiși al comunității locale, va crește entuziasmul profesorilor și va dezvolta comunitatea școlii. Vă aștept și pe voi să vă alăturați acestei campanii, gând bun!
 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu