duminică, 27 aprilie 2014

Managerul și emoțiile

foto de pe
http://jobsbridge.com
Întâlnirile pe care le am în această perioadă cu echipe manageriale din sistemul de educație confirmă în mare măsură ceea ce am citit acum câteva zile într-un articol din Forbes și anume că:  Managers can’t help but shape the emotional life of an organization, given their starring roles. And whatever is happening in the manager’s emotional life spreads virally. ( http://www.forbes.com/sites/robasghar/2014/04/25/how-good-managers-manage-emotions/).


Starea de spirit a unui conducător are un impact semnificativ asupra celor pe care îi îndrumă. Dacă un lider acționează cu energie şi entuziasm în orice condiţii, ei pot deveni  o sursă de inspiraţie pentru ceilalţi membri ai echipei și organizaţia sa prosperă, dar dacă liderul transmite emoţii negative şi disonanţă, atunci întreaga organizație are de suferit.


După cum susține Daniel Goleman, inteligență emoțională este cea care conduce spre performanță în leadership și determină cât de bine vor funcţiona toate celelalte aspecte organizaționale, deoarece un nivel ridicat de inteligență emoțională creează un climat de lucru în care se pot obține rezultate de calitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu