duminică, 4 octombrie 2020

World Teachers’ Day 2020

 

În 2020, World Teachers’ Day/ Ziua Educației are ca temă “Teachers: Leading in crisis, reimagining the future”/ Profesorii: lideri pe timp de criză, reinventând viitorul. Este un 5 octombrie mai plin de semnificații ca oricând, în vremuri în care pandemia a adăugat alte provocări importante unor sisteme de educație deja cu probleme. Este o zi despre profesorii care au făcut și fac educație la distanță, care îi sprijină pe copiii vulnerabili, care au redeschis școlile și fac ca răul adus învățării să fie cât se poate de mic. Este o zi despre rolul profesorilor de a forma copii rezilienți și de a construi viitorul educației. 

 5 octombrie, Ziua Mondială a Educatiei este, de fapt, ziua profesorilor din fiecare colț de lume. Iată câteva idei de activități (UNESCO) pentru cine vrea să-și arate dragul de profesori. Ce-ar fi dacă, în aceste vremuri grele, când profesorii sunt în prima linie:
- le-am trimite niște mesaje și felicitări?
- am face o vizită la școala unde am învățat?
- am invita la discuții un profesor renumit din zonă să ne povestească despre viața/ experiența lui/ei?
- ne-am aminti de un fost profesor al școlii și i-am da un telefon?
- am face un banner cu „mulțumesc” în mai multe limbi și l-am afișa în clasă/ școală?
- am da un telefon sau am scrie un mesaj unui fost profesor care ne-a inspirat și ne-a influențat alegerile în viață?
- le-am pregăti profesorilor noștri din școală mici surprize care să le facă plăcere?
- am sta de vorbă cu profesorii noștri în mod informal, despre ce ne mai place și ce preocupări mai avem?

Dar sunt sigură că voi aveți idei și mai provocatoare🙂. Succes! La mulți ani!

 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu