miercuri, 14 noiembrie 2018

Cum să te pregătești pentru o întâlnire cu profesorii copilului tău



Pentru a eficientiza întâlnirile pe care părinții le au cu educatoarea/ învățătoarea/ diriginta/ profesorii/ copiilor lor, NYC Department of Education le dă acestora câteva sfaturi (care sunt foarte binevenite și la noi) și îi îndeamnă: 

  • să vorbească cu copilul înainte de a merge la întânire și să îl întrebe dacă vrea să le spună ceva anume profesorilor/ dirigintelui/ învățătorului la întâlnirea cu aceștia;
  • să îl întrebe pe copil ce materii îi plac cel mai mult, care nu îi plac, la ce disciplină de studiu se consideră a fi cel mai bun, la care crede că e cel mai slab;
  • să parcurgă încă o dată rapoartele de progres, carnetul de note, rezultatele la testări primite de la școală;
  • să facă o listă de întrebări și subiecte pe care doresc să le abordeze la ședință, din cele care i-ar ajuta pe profesori să înțeleagă punctele forte și problemele copilului, precum și zonele în care acesta ar avea nevoie de ajutor.  
 
Iată și câteva întrebări care vă vor ajuta să aveți o discuție productivă cu dirigintele/ învățătorii/ profesorii copilului dvs.:

Ce trebuie să învețe/ să știe/ să știe să facă copilul meu în acest an școlar? 
Ce face copilul meu foarte bine și ce e mai dificil pentru el? Imi puteți da un exemplu?
Cum stiți că progresează și când are nevoie de sprijin suplimentar?
Ce faceți pentru a-l spijini și motiva pe copilul meu?
Cum îl provocați să facă mai mult atunci când face bine ceea ce face?
Ce pot face eu acasă pentru a-l sprijini pe copilul meu?
Există programe educaționale în comunitate care l-ar putea ajuta pe copilul meu?
Sunt momente când vi se pare că e neatent?
Și-a făcut prieteni în clasă?
Cum se întelege cu colegii si adultii?
Participă la discuțiile din clasă și la activitățile de grup?

Succes!😃

(sursa: aici)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu