miercuri, 27 ianuarie 2021

Inovator în educație

Mă bucur să vă anunț că am fost nominalizată ca  Inovator în educație de către editura educațională Twinkl, ca parte a campaniei inspirate de Ziua Internațională a Educației UNESCO”, pentru contribuția mea de aproape un an la „refacerea și revigorarea educației pentru generația COVID-19”. Iată textul:

 „Lucrez în educație de vreo 35 de ani și am încercat (mulți zic că am și reușit) sa fac ceva în acest domeniu ca profesoară, directoare de școală, manager de proiecte, formatoare și consultant. 

Nu m-am lăsat nici în 2020 și, din martie până în prezent, am fost speaker în conferințe și webinarii organizate pentru profesori și directori din România și din Republica Moldova, am vorbit despre cum școlile pot face fata pandemiei, despre management și leadership educațional în aceste vremuri grele, despre reziliență și despre cum să ne păstrăm starea de bine fizică și emoțională în această perioadă. 

Din martie până în prezent, am scris pe blog și pe Facebook 100 de articole, în care am dat sfaturi directorilor și profesorilor despre cum să își organizeze activitatea cu copiii și cu părinții, i-am informat despre ce se întâmplă în alte sisteme de învățământ și cum fac acestea față unui nou mod de a învăța, am dat soluții și modele de bună practică, care au fost apreciate de zeci de mii de oameni din țară. Și voi continua, asta e, mi-e drag de educație.”

https://www.twinkl.ro/blog/inovatori-in-educatie-oameni-ai-scolii 

2 comentarii:

  1. Felicitări, doamna Anca Tîrcă! Vă citesc cu drag și interes articolele și îmi place să cred că gândurile multora dintre cei ce sunt educatori se regăsec în rândurile dumneavoastră!

    RăspundețiȘtergere